במרחק משחק אחד מאליפות: הלייקרס עלו ל-1:3 בסדרה על מיאמי

שחקני לייקרס | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

באטלר שוב היה בעל הבית בהיט, וגם אדבאיו חזר לעניינים. אבל ג'יימס הוביל את LA ל-96:102 במשחק הרביעי עם 28 נק', 12 ריב' ו-8 אס' וכבר בשבת הוא יוכל להבטיח אליפות רביעית בקריירה

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון של מיאמי ומופע היחיד של ג'ימי באטלר במשחק מספר 3, לוס אנג'לס לייקרס ולברון ג'יימס הבינו שהמפגש הרביעי הלילה (בין שלישי לרביעי) עשוי להכריע סדרה שלמה. ההיט שוב לא הרימו ידיים עד הרגע האחרון, אבל קינג ג'יימס הוכיח פעם נוספת מדוע הוא נחשב לשחקן הטוב בליגה למעלה מעשור כאשר כמעט לבדו הוביל את הלייקרס לניצחון 96:102 ול-1:3 בסדרה וביום שבת הוא יוכל להבטיח סופית את האליפות הרביעית בקריירה בתום העונה הארוכה בתולדות ה-NBA.

לברון פתח את המשחק עם 8 נקודות מהירות, אך בהמשך הירו ורובינסון צלפו מנגד והעלו את מיאמי ליתרון 10:12. אנתוני דייויס וקייל קוזמה חזרו מפוקסים יותר והחזירו את היתרון ללייקרס. ג'ימי באטלר שלא החמיץ מהשדה ב-12 הדקות הראשונות, הוריד את הפיגור של ההיט ל-5, 22:27 ללייקרס.

הרבע השני נפתח עם ריצת 2:11 של מיאמי בהובלתו של באם אדבאיו ופרנק ווגל הזעיק פסק זמן, ולמרות שהפורוורד המשיך בקצב הקליעה, רונדו השיב את היתרון של הלייקרס עם 45:46. המחצית נגמרה עם סל של הירו שהוריד את מיאמי להפסקה שוב לפיגור מינימלי של 49:47.  ברבע השלישי, מיאמי לא ניצלה משחק מפוזר של הלייקרס, אך לברון וחברותו יצאו לריצה של 0:7 וספולסטרה ניסה לעצור את המומנטום בפסק זמן. גם כאן נגמר צמוד עם יתרון 70:75 ללייקרס.

לברון ג'יימס | Kevin C. Cox/Getty Images

ברבע המכריע, דייויס המשיך לבלוט בהגנה, לברון ג'יימס קלע שתי נקודות חשובות ששלחו את מיאמי לפסק זמן נוסף כשהיא בפיגור 81:75. מיאמי הצליחה להוריד את ההפרש למינוס משלשה של הירו. לייקרס יצאו לפסק זמן וחזרה ממנו בטירוף, שתי שלשות של דייויס וקנטביוס קלדוול-פופ ועוד שתיים נוספות של רונדו סגרו את הסיפור, בדרך ל-96:102.

לברון כמובן הוביל את רשימת הקלעים של הלייקרס על 28 נקודות לצד 12 ריבואנדים ו-8 אסיסטים, דייויס הוסיף 22 (9 ריבאונדים) ו-KCP תרם 15. ג'ימי באטלר היה קרוב לטריפל דאבל של 22 נקודות, 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, אך מול דייויס הוא התקשה להגיע לאותה יכולת כמו במשחק מספר 3. הקלעים הירו ורובינסון תרמו 21 ו-17 בהתאמה, אדאביו הוסיף 15.

באם אדבאיו, אנתוני דייויס | David Dow/NBAE via Getty Images
ג'ימי באטלר | David Dow/NBAE via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי