פיפן: "הבועה היא לא ה-NBA, זה כאילו שהם משחקים בשכונה"

סקוטי פיפן
סקוטי פיפן | טוויטר

כוכב שיקגו בולס לשעבר הוריד מערך הפלייאוף הנוכחי: "אין טיסות, אין אוהדים, אין הסחות דעת. תראו את רונדו, כל הקריירה לא קלע שלשות ופתאום עכשיו הוא ב-50%"

(גודל טקסט)

בכל הקשור להופעות בפלייאוף ולזכייה בטבעות אליפות, מעטים השחקנים בהיסטוריית ה-NBA שמחזיקים ברזומה עשיר יותר מזה של סקוטי פיפן. כוכב שיקגו בולס לשעבר מרבה להשמיע את קולו בשנים האחרונות והפעם הוא הביע ביקורת, יש שיגידו אפילו זלזול, על כך שהמשחקים בבועה הופכים את הפלייאוף הנוכחי לפחות מאתגר.

"הבועה היא לא ה-NBA. זו לא השגרה הקשה, אין טיסות, אין אוהדים, אין הסחות דעת", אמר פיפן בראיון שקיים בשבוע האחרון, "מבחינתי, זה כאילו שהם משחקים בשכונה. אתה הולך לאולם, נמצא עם הקבוצה שלך ומתאמן איתה, אבל אין אוהדים ביצעים ולכן אין הסחות דעת. אין רעש אמיתי".

הפורוורד שלבש את מספר 33 במדי הבולס נתן לדוגמא את ראג'ון רונדו, רכז לוס אנג'לס לייקרס שנראה מצוין בפלייאוף, אך לא נחשב לקלעי גדול לאורך הקריירה: "אין לחץ על השחקנים בגלל שהקהל לא נמצא. תראו את רונדו, שלא קלע שלשות במשך כל הקריירה שלו ב-NBA ופתאום עכשיו, בבועה, הוא מדייק ב-50% לשלוש בערך. אפילו לא בדקתי את הסטטיסטיקה". רונדו, אגב, רושם 39.5% למשחק מחוץ לקשת, הממוצע השלישי הכי טוב בקריירה שלו בפלייאוף.

"פתאום הוא קולע ב-50%". רונדו | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

פיפן הרחיב גם על היעדר הנסיעות הארוכות בין משחק למשחק: "ב-NBA יש הרבה קשיים, אבל הבועה הופכת אותם לקלים יותר. אתה ישן באותה המיטה בכל לילה. אתה מגיע ברגל לאולם. אתה לא צריך לנסוע בין 25 ל-50 דקות באוטובוס. אתה אפילו לא צריך לשבת לשיחה של שעתיים עם כלי התקשורת לפני המשחק ולהתמודד עם כל הגורמים החיצוניים שיכולים להוציא אותך מפוקוס. זה משחק שונה, אך מבדר מאוד", חתם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי