יחזור לקדמת הבמה? דיווח: מייק בראון מועמד רציני לקליפרס

מייק בראון | Ronald Martinez/Getty Images

לפי ה"ניו יורק טיימס", עוזר מאמן גולדן סטייט, שנבחר למאמן העונה בתקופתו בקליבלנד, "הותיר רושם חזק בראיון" עם הקבוצה מלוס אנג'לס. טיירון לו, שנחשב למועמד בכיר להחליף את דוק ריברס, ייפגש עם יוסטון

(גודל טקסט)

לוס אנג'לס קליפרס מחפשת מאמן חדש אחרי שהודחה בבושת פנים מפלייאוף ה-NBA ולמרות שעוזרי המאמן שלה, טיירון לו וסם קאסל, הוזכרו כמועמדים בכירים לרשת את תפקידו של דוק ריברס, הלילה (בין שבת לראשון) התפרסם דיווח מפתיע: לטענת כתב ה"ניו יורק טיימס" מארק שטיין, עוזר מאמן גולדן סטייט מייק בראון "הותיר רושם חזק על הקליפרס בראיון שלו והפך למועמד רציני". עוד נכתב כי לו צפוי להיפגש עם יוסטון רוקטס בשבוע הקרוב.

בראון, שעובד תחת סטיב קר בצוות של הווריירס מאז 2016, שימש כעוזר גם בוושינגטון, סן אנטוניו ואינדיאנה, כאשר כמאמן ראשי הוא הדריך את קליבלנד קבאלירס במשך שש שנים שהתחלקו לשתי קדנציות, ואת הלייקרס למשך עונה אחת. ב-2009 הוא זכה בפרס מאמן העונה לאחר שהקאבס סיימו את העונה הסדירה בראשות המזרח, בקדנציה הראשונה של לברון ג'יימס בקבוצה.

ב"ספורטס אילוסטריירד" נטען כי אותו דיווח צריך להילקח בערבון מוגבל, לאור העובדה שבראון לא נחשב למאמן יותר טוב מריברס ובוודאי אינו מנוסה יותר, מה גם שהמהלכים הבולטים שהקליפרס ביצעו בשנים האחרונות, ביניהם הטרייד על בלייק גריפין או צירופם של קוואי לאונרד ופול ג'ורג' באותו היום, נעשו בחשאי וללא הדלפות מצד המועדון, כך שייתכן כי המידע לגבי בראון הגיע דווקא מסביבתו של המאמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי