דוראנט ענה לביקורת מצד בארקלי: "הרווחתי את התארים שלי"

קווין דוראנט
קווין דוראנט | Mike Lawrie/Getty Images

אחרי ששחקן העבר טען כי היה "טרמפיסט" בשושלת של גולדן סטייט, הפורוורד השיב: "שיחקתי ברמה הכי גבוהה ברגעים הגדולים"

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)

שנה וארבעה חודשים עברו כבר מאז שקווין דוראנט חתם בברוקלין נטס, אך עדיין ישנם כאלה שמבקרים אותו על המעבר מאוקלהומה סיטי לגולדן סטייט. אחד כזה הוא שחקן העבר והפרשן בהווה, צ'ארלס בארקלי, שלפני יומיים קטל את KD והוריד מערך האליפויות בהן זכה במדי הווריירס, מכיוון שהקבוצה שלו הייתה משופעת בכוכבים. "קווין דוראנט יישאר טרמפיסט עד שיוביל את ברוקלין לאליפות כשחקן מוביל", טען בארקלי.

אתמול (שבת) דוראנט הגיב לדבריו כשהתארח בפודקאסט של ג'יי ג'יי רדיק והבהיר כי הוא לא מרגיש שבחר בדרך הקלה: "מה זה אומר בכלל? מעולם לא הבנתי", אמר, "אני מגיע לעבודה בכל יום ונותן 100%. שיחקתי ברמה הכי גבוהה בגמר, ברגעים הגדולים. הייתי מבין את זה אם הייתי משחק רע, אבל נתתי את המקסימום בשביל הקבוצה הזו. הרגשתי שהבאתי את עצמי לסטנדרטים של שחקן עלית ונשארתי בה 98% מהזמן באימונים ובמשחקים, אז כמובן שהרווחתי את התארים האלה".

דוראנט אכן שיחק ברמה הגבוהה ביותר בשנתיים שבהן זכה באליפות, ולראייה תארי ה-MVP בהם זכה באותן סדרות גמר. יחד עם זאת, העובדה שהצטרף לקבוצה שזכתה באליפות אחת ושברה את שיא הניצחונות לעונה סדירה בשנתיים שלפני הגעתו, ככל הנראה תעמוד לרעתו לנצח. בעונה הבאה הוא צפוי לחזור למגרשים וינסה להוכיח במדי הנטס שהוא יכול להוביל קבוצה לזכייה בטבעת כשהוא הכוכב הבלתי מעורער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי