דיווח: טיירון לו מתקרב ליוסטון רוקטס

טיירון לו
טיירון לו | קליבלנד קבאלירס, האתר הרשמי

ב-ESPN פורסם כי מועמדותו של מי שהחליף את דייויד בלאט בקליבלנד והוביל אותה לאליפות ב-2016 התחזקה משמעותית אצל הקבוצה מטקסס. גם הקליפרס בתמונה. ג'ף ואן גנדי מועמד גם הוא לשתי הקבוצות

(גודל טקסט)

טיירון לו הוזכר כמועמד כמעט לכל קבוצה שמחפשת מאמן בימים אלו, אך כעת נראה כי המאבק על שירותיו מתנקז בעיקר לשתי קבוצות: יוסטון רוקטס ולוס אנג'לס קליפרס. על פי דיווח ב-ESPN היום (שלישי), מועמדותו של לו ליוסטון התחזקה משמעותית אחרי הפגישה בין המאמן לראשי הקבוצה אתמול.

בידיעה נטען כי הרוקטס עשויים להגיש הצעה לפני שהקליפרס יסיימו לבחון את כלל המועמדים שנמצאים על הפרק מבחינתם, אם כי הטקסנים לא צפויים לעשות זאת לפני שייפגשו עם ג'ף ואן גנדי, שאימן אצלם בעבר ומועמד לחזור כעת.

לו, שהחליף כזכור את דייויד בלאט בקליבלנד והוביל את הקבאלירס לאליפות ב-2016, שימש השנה כעוזר המאמן של דוק ריברס בקבוצה מלוס אנג'לס והפך למועמד המוביל לתפקיד המאמן הראשי מאז שריברס סיים את דרכו לפני כשבועיים. לפי ESPN, השחקנים של שתי הקבוצות, יוסטון והקליפרס, תומכים ברעיון למנות את לו. ריברס הוזכר כמועמד אפשרי להחליף את מייק ד'אנטוני על הקווים של הרוקטס, אך כידוע חתם בפילדלפיה בסופו של דבר.

עוד נכתב כי ואן גנדי, שמשמש כפרשן ב-ESPN, זוכה להערכה גדולה בקרב הנהלת הרוקטס ולמרות ששמו עלה גם אצל הקליפרס, הוא היה מעדיף לאמן ביוסטון מכיוון שזו עיר מגוריו וכך יוכל להישאר בקרבת משפחתו. ואן גנדי בן ה-58 עבד עם נבחרות ארה"ב בשנים האחרונות, אך לא אימן ב-NBA מאז 2007, אז פוטר מאותה יוסטון.

ואן גנדי. רוצה לחזור לקווים
ואן גנדי. גם הוא מבוקש בשתי הקבוצות | צילום: Gettyimages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי