אחרי 13 עונות: דריל מורי יעזוב את יוסטון

דריל מורי | Bill Baptist/NBAE via Getty Images

אחרי עוד פלייאוף מאכזב, הג'נרל מנג'ר של הרוקטס ביקש לעזוב את המועדון כדי לבלות עם ילדיו. במהלך כהונתו ערך 77 טריידים, עוזרו, רפאל סטון צפוי להחליפו.

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)

אחרי עוד פלייאוף מאכזב, הג'נרל מנג'ר של יוסטון רוקטס, דריל מורי ביקש מהבעלים, טילמן פרטיטה לסיים את תפקידו במועדון, וניהל משא ומתן שקט להתרת חוזהו אחרי שלוש עשרה עונות במועדון, כך מדווח כתב ה-NBA הבכיר ב-ESPN, אדריאן ווז'נאוסקי

מורי לא פוסל לחזור ל-NBA בעתיד, אבל לפי מקורביו, נחוש בדעתו לגלות מה עוד מעניין אותו בחיים חוץ מכדורסל. ע"פ המקורות, מורי ביקש להתפטר בעקבות העונה המאכזבת והעזיבה של מייק דאנטוני, לצד הרצון לבלות עם משפחתו.

מורי יישאר כיועץ לתקופה הקרובה בכדי לעזור ליוסטון להשלים את החיפוש אחר מציאת מאמן חדש, ומי שצפוי לתפוס את מקומו, הוא העוזר שלו, רפאל סטון, שהיה חלק משמעותי בבניית הקבוצה בשנים האחרונות.

מורי עם פרטיטה. ביקש לעזוב אחרי 13 שנים | Bill Baptist/NBAE via Getty Images

תחת מורי, הרוקטס העפילו לפלייאוף בשמונה העונות האחרונות, הרצף האחרון בתולדות המועדון. אך זכור בעיקר מההתבטאות שלו נגד מנהיגי סין בעקבות האירועים שנערכו בהונג קונג בתחילת השנה, מה שהוביל את סין לסגור חנויות של NBA ברחבי המדינה ולחסום את השידורים לתקופה.

ע"פ אדם סילבר, ההתבטאות של מורי עלתה לליגה 400 מיליון דולר. מורי ערך 77 טריידים בזמנו בקבוצה והחתים בין היתר, את ג'יימס הארדן, כריס פול וראסל ווסטברוק. הוא נחשב לג'נרל מנג'ר שמאמין מאוד באנלטיקס, ויחד עם מייק דאנטוני, הרכיב את אחת הקבוצות המוזרות בתולדות ה-NBA, ללא סנטר אמיתי בסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי