דיווח: טיירון לו מונה למאמן לוס אנג'לס קליפרס

טיירון לו
טיירון לו | AFP

האיש שהחליף את דיוויד בלאט בדרך לאליפות עם לברון בקליבלנד ימלא את מ דוק ריברס לאחר שהיה עוזרו בעונה החולפת. ע"פ הדיווח, יחתום על חוזה לחמש עונות, צ'ונסי בילאפס יהיה עוזרו

(גודל טקסט)

כתב ה-NBA הבכיר בארה"ב, אדריאן ווז'נרובסקי, דיווח הערב (חמישי): טיירון לו שוב מאמן ראשי. מי שהיה עוזרו של דיוויד בלאט בקליבלנד קבאלירס והחליף אותו אחרי שהישראלי פוטר, בדרך לאליפות היסטורית עם לברון ג'יימס על חשבון גולדן סטייט, יחתום על חוזה לחמש עונות כמאמן הראשי של לוס אנג'לס קליפרס, בה שימש כעוזרו של דוק ריברס בעונה החולפת.

ריברס, כזכור, עזב בסוף החודש שעבר את הקליפרס ומונה תוך זמן קצר לאימון פילדלפיה 76'. על פי הדיווח, שחקן העבר ומי שנבחר למצטיין סדרת הגמר ב-2004 לאחר שזכה באליפות עם דטרויט, צ'ונסי בילאפס, ימונה לעוזרו. שמו של לו נקשר כמעט עם כל קבוצה בליגה שחיפשה מאמן בשבועות האחרונים, ביניהם יוסטון וברוקלין, אך לבסוף נבחר על ידי בעלי הקליפרס סטיב באלמר להיות האיש שיוביל את קוואי לאונרד ופול ג'ורג' בעונה הבאה, במטרה להשיג אליפות היסטורית לאחד המועדונים הפחות מצליחים בתולדות ה-NBA.

הקליפרס סיימו עונה מאכזבת בבועה באורלנדו. למרות הציפיות הגבוהות, הסגל הנוצץ שנבנה איבד יתרון 1:3 בחצי גמר המערב והודח מהפלייאוף על ידי דנבר נאגטס. לאחר מכן, הקבוצה נפרדה מאחד המאמנים המוערכים בליגה, בתום שבע עונות שלו בתפקיד

טיירון לו הוביל את קליבלנד ביחד עם לברון ג'יימס, קיירי אירווינג וקווין לאב, לאליפות הראשונה בתולדות המועדון ב-2016, אז חזרו מפיגור 3:1 בגמר ה-NBA נגד הווריירס, שקבעו באותה שנה את שיא הניצחונות בעונה הסדירה בכל הזמנים. בקיץ 2018, "המלך" עזב ללייקרס וטיירון לו פוטר בפתיחת עונת 2018/19 לאחר שפתח אותה עם שישה הפסדים רצופים. עם זאת, הוא מחזיק במאזן מרשים של 83:128 כמאמן ראשי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי