מניה בעלייה: "אל תופתעו לשמוע את שמו של אבדיה כבחירת טופ 3"

דני אבדיה | אודי ציטיאט

אחרי הפגישה בה "הדהים" את סטיב קר ואנשי גולדן סטייט, בארצות הברית בטוחים כי היהלום הישראלי בדרך לווריירס. וגם: ה-NBA הודיעה על חדשות מצערות - הדראפט ייערך באופן וירטואלי

(גודל טקסט)

דראפט ה-NBA הולך ומתקרב והמנייה של דני אבדיה בקרב קבוצות הליגה הטובה בעולם ממשיכה לעלות. מאז הגרלת הלוטרי רוב התחזיות הציבו את בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב כמועמד להיבחר במקום הרביעי או החמישי, אולם בהמשך לפגישה שלו עם סטיב קר ואנשי גולדן סטייט, שעליה פורסם אתמול (חמישי) בארצות הברית, ההערכות השתנו בהתאם וכעת יש מי שחושב שהפורוורד הישראלי יילקח בבחירה השנייה על ידי הווריירס.

אנליסט הדראפט הבכיר של אתר "דה רינגר", קווין אוקונור, התרשם מהדיווח ב"אתלטיק" על ההתלהבות של הצוות המקצועי של גולדן סטייט מאבדיה וצייץ: "מספר סקאוטים ומנהלים דירגו אותו במקום הראשון. אל תופתעו לשמוע את שמו מוזכר יותר בהקשר של טופ 3".

בתחזית הדראפט הטרייה שלו, אוקונור ניבא (בפעם השנייה ברציפות) כי גולדן סטייט תבחר את אבדיה והסביר: "הווריירס צפויים ללכת על שחקן כנף, על פי מקורות בליגה. אבדיה נראה כמו מטרה הגיונית בזכות הוורסטיליות, יכולת יצירת המצבים וחוכמת המשחק הגבוהה שלו, כולן תכונות שעזרו לגולדן סטייט להעפיל לגמר ה-NBA חמש שנים ברציפות. במחזור שמלא בסימני שאלה, אבדיה רק צריך לשפר את קליעת הניתור שלו כדי להשפיע בטווח הארוך".

בינתיים, ה-NBA פרסמה אתמול חדשות מצערות עבור אבדיה ועבור כל חובבי הכדורסל שחיכו להתרגש מהרגע בו ייקרא שמו של היהלום הישראלי אל במת המדיסון סקוור גארדן, לקראת לחיצת היד המיוחלת עם הקומישינר אדם סילבר. בעקבות הקורונה, הדראפט ייערך השנה באופן וירטואלי וישודר ישירות מאולפן ESPN בקונטיקט. סילבר יכריז על בחירות הסיבוב הראשון וסגנו, מארק טייטום, יתפוס את מקומו בסיבוב השני. השחקנים המובילים, ביניהם צפוי להיות אבדיה כפי שכבר הבנתם, יתראיינו וירטואלית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי