"שינה את דעתו": סטודמאייר מצטרף לברוקלין ולאבדיה יש חלק בכך

אמארה סטודמאייר, דני אבדיה | דני מרון

הסנטר פיזר לא מעט רמזים על חזרה אפשרית למכבי ת"א, אבל בארה"ב בישרו על הצטרפותו לסטיב נאש כעוזר מאמן ואחד שיפתח את הצעירים בנטס. הכוכב הצעיר של מכבי ת"א סיפר רק לאחרונה כיצד זה יכול לעבוד

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב עקבו אחר ההתפתחויות וסירבו להצהיר כי הרומן עם אמארה סטודמאייר הסתיים. גם אחד מכוכבי ה-NBA בעברו, על אף שעזב את הצהובים עם אליפות נוספת במאזנו ביולי האחרון, פיזר לא מעט רמזים על כך שהוא עשוי לשוב לישראל וללבוש שוב את המדים הצהובים. אז איך קרה שאמש (שישי) בכלי התקשורת בארה"ב בישרו על הגעתו לברוקלין נטס בתור אחד מעוזריו של סטיב נאש?

סטודמאייר שיחק עם נאש בפיניקס סאנס בשנות ה-2000 והשניים בהחלט כיכבו יחדיו, אבל מסתבר שלא רק תהילת העבר והיכרותם הובילו לבחירה בו כאחד מהאחראים לפיתוח שחקנים צעירים. גם לדני אבדיה, הכוכב העולה שמגיע ממכבי תל אביב וצפוי להיות אחד השחקנים הראשונים שיבחר בדראפט הקרוב, יש מניות בכך.

בארה"ב מבהירים כי סטומדאייר בן ה-37 בהחלט שקל להמשיך לשחק ולא סתם רמז על חזרה לישראל וככל הנראה למכבי תל אביב, אלא שכשהגיעה ההצעה מברוקלין נטס של סטיב נאש, שמונה רק לאחרונה במפתיע ולמעשה קיבל הזדמנות ראשונה לאמן קבוצה, הוא "בהחלט שינה את דעתו. הוא חשב להמשיך לשחק, אבל החליט להיענות להצעה של נאש", נכתב הלילה.

אמארה סטודמאייר וסטיב נאש
אמארה סטודמאייר וסטיב נאש ב-2012. חברים טובים | Jim McIsaac/Getty Images

ואיך דני אבדיה קשור לכך? הפורוורד הצעיר ערך שיחת "זום" עם כתבים רק לפני כחודש ובהמלכה נשאל גם על אמארה סטודמאייר והאם האחרון הצליח לעזור לו להתפתח ולתכונן ל-NBA. זו הייתה תשובתו של אבדיה: "אמארה הוא חבר נהדר לקבוצה, אדם מדהים ואחד שיש לו המון סבלנות כדי לעזור לשחקנים צעירים. הוא באמת רוצה שהשחקנים הצעירים ישתפרו ויצליחו" בברוקלין של סטיב נאש, זה בדיוק התפקיד שמייעדים לסטודמאייר.

אבדיה ואמארה בחגיגות האליפות |

"קבוצה כמו ברוקלין בוחרת למנות מאמן שמעולם לא אימן, זה אתגר מאוד גדול, אבל דמויות כמו אמארה לצד נאש בהחלט יכולות להקל על הסיטואציה", כתבו ב"azcentral" והזכירו כי באותה שיחת "זום", כאשר אבדיה נשאל מה הייתה השאלה הראשונה שהוא שאל את סטודמאייר, תשובתו הייתה "איך זה היה לשחק עם סטיב נאש?".

אז נאש וסטמדאייר יחזרו לשתף פעולה בקרוב מאוד, הפעם כמאמנים, אבדיה אמור לפגוש אותם במהלך העונה – השאלה רק באיזו קבוצה. "יש לי מערכת מצוינת עם אמארה, הוא חבר שלמדתי ממנו המון", סיכם הכוכב הצעיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי