תרגיל של הווריירס? "הם יבחרו בג'יימס ווייסמן, לא בדני אבדיה"

דני אבדיה | Thomas Lovelock /Sports Illustrated/Getty Images

קנדריק פרקינס טען כי הדיווחים על כך שגולדן סטייט "נדהמה" מהישראלי הם לא יותר מתעתוע: "בוב מאיירס היה הסוכן שלי, אני יודע איך הוא עובד. הוא משחק משחקי מוחות. הם צריכים גבוה"

(גודל טקסט)

דראפט ה-NBA ייערך בעוד פחות מחודש, אך מחזור 2020 מלא בסימני שאלה וגם בארצות הברית מתקשים לחזות במי תבחר כל קבוצה. הדיווחים כי אנשי גולדן סטייט "נדהמו" מדני אבדיה בסוף השבוע האחרון עוררו ציפייה גדולה לשיתוף פעולה בין היהלום הישראלי לסטף קרי, קליי תומפסון וחבריהם, אך ייתכן כי בסך הכל מדובר בתרגיל של הווריירס שנועד להסיט את תשומת הלב מהשחקן שהם באמת רוצים.

שחקני העבר קנדריק פרקינס וריצ'ארד ג'פרסון דנו באפשרות שאבדיה ייבחר על ידי הקבוצה של סטיב קר ולפי דבריו של פרקינס, אין שום סיכוי שזה יקרה: "זה שום דבר", אמר הסנטר לשעבר על הדיווח לגבי אבדיה, "אתם יודעים למה? כי הווריירס הולכים לבחור בג'יימס ווייסמן. זה מה שהם צריכים. הם צריכים גבוה. אני מבין שהוא כנראה הרשים אותם באימון, אבל זה חלק ממה שבוב מאיירס (המנהל המקצועי) עושה".

פרקינס המשיך והסביר: "תראו, בוב מאיירס היה הסוכן שלי ואני יודע איך הוא עובד. הוא משחק משחקי מוחות ואומר 'הו, הוא הדהים אותי'. אבל בסוף הם יבחרו את ווייסמן. הם צריכים ביג-מן והוא ממש שם מתחת לאף שלהם, אז הם חייבים לקחת אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי