ריילי: "הלייקרס ניצחו אותנו בצדק, אבל זו תמיד תהיה אליפות עם כוכבית"

פט ריילי | Carline Jean/Sun Sentinel/Tribune News Service via Getty Images

נשיא מיאמי היט טען כי לולא פציעותיהם של דראגיץ' ואדבאיו, סדרת גמר ה-NBA "הייתה יכולה להגיע לשבעה משחקים". וגם: הסיכויים להצליח בעונה הקרובה והאם ינסה לצרף כוכב נוסף

קבוצות: מיאמי היט
(גודל טקסט)

שבועיים חלפו כבר מאז שלוס אנג'לס לייקרס זכתה באליפות ה-NBA, אך נראה כי פט ריילי עדיין מתקשה לעכל את ההפסד של מיאמי היט בסדרת הגמר. נשיא המועדון מפלורידה התראיין שלשום (שישי) ל"מיאמי הראלד" וטען כי ההישג של הלייקרס תמיד ילווה בכוכבית, בעקבות פציעותיהם של גוראן דראגיץ' ובאם אדבאיו, כוכבי ההיט.

"הייתי רוצה לראות מה היה קורה אם כולם היו בריאים. עוד נקבל את ההזדמנות שלנו", אמר ריילי. "הלייקרס מחזיקים בשחקן הטוב ביותר בענף כיום, לברון ג'יימס, ובאנתוני דייויס. הם ניצחו אותנו בצדק מוחלט, אבל תמיד תהיה כוכבית – גוראן היה הקלע המוביל שלנו לפני סדרת הגמר, אם היה לנו אותו ואת באם ב-100% כשירות, זה יכול היה להגיע לשבעה משחקים".

הנשיא המכונה "הסנדק" הבהיר כי המטרה של מיאמי תהיה להיאבק על האליפות גם בעונה הקרובה, אך הודה כי המשימה צפויה להיות קשה יותר: "אני תוהה אם נוכל להצליח במזרח בשנה הבאה, בהתחשב במקרה שקורה בפילדלפיה, מילווקי, ברוקלין, בוסטון וטורונטו. יש הרבה קבוצות טובות".

כשנשאל האם הוא ינסה לצרף עוד "כריש" לסגל, ריילי השיב: "ג'ימי באטלר בחר בנו והוא 'כריש'. מעולם לא ראיתי שחקן שיכול לעשות כל כך הרבה דברים טוב ולהיות לא אנוכי. זה נהדר שיש לנו אותו. נשמח למצוא עוד כמה כאלה, אם נוכל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי