איחוד מרגש: מייק ד'אנטוני ישמש כעוזרו של סטיב נאש בברוקלין

מייק ד'אנטוני, סטיב נאש | Barry Gossage/NBAE via Getty Images

לאחר ארבע שנים ביוסטון, ד'אנטוני יעבוד שוב עם המאמן החדש, אותו הדריך בעבר על הקווים של פיניקס ולוס אנג'לס לייקרס בשני העשורים הקודמים

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)

אחרי שדריל מורי מצא בית חדש הגיע היום (שישי) גם תורו של מייק ד'אנטוני, שעזב את יוסטון אחרי ארבע שנים, שמונה מעוזר המאמן החדש של סטיב נאש בברוקלין נטס. עבור ד'אנטוני מדובר באיחוד עם המאמן הרוקי, שינסו להזכיר לכולם את הכדורסל המופלא שהציגו בעשור הראשון של שנות האלפיים במדי פיניקס סאנס ובמקביל יעדיפו לשכוח את הפרק בלוס אנג'לס לייקרס.

בזמנו, ד'אנטוני היה המאמן הראשי בעוד נאש ואמאה סטודמאייר כיכבו כשחקני הקבוצה ואילו העונה יהיה זה נאש שיוביל את הצוות המקצועי, ד'אנטוני יהיה עוזרו וסטודמאייר יהיה אחראי על פיתוח שחקנים. נאש, בסיוע חבריו הוותיקים ובעזרת צמד הסופרסטארים קיירי אירווינג וקווין דוראנט ינסה להוביל את ברוקלין לאליפות ראשונה ב-NBA.

כזכור, ד'אנטוני עזב את יוסטון רוקטס אחרי ארבע שנים בהן רשם מאזן של 217 ניצחונות ו-102 הפסדים והעמיד את אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר בחוף המערבי בתקופתו בקבוצה, כשרק טורונטו ראפטורס רשמה אחוז ניצחונות גבוה יותר בליגה כולה. ב-2017 הוא נבחר למאמן העונה, אך בסופו של דבר הקדנציה בטקסס נגמרה באכזבה בשל אי עלייה לגמר ה-NBA.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי