דיווח: הסנטר המוביל בדראפט "לא רוצה לשחק במינסוטה"

ג'יימס ווייסמן | Steve Dykes/Getty Images

לטענת פרשן ESPN בריאן ווינדהורסט, ג'יימס ווייסמן, שנחשב לשחקן הפנים המוכשר ביותר שמועמד לבחירה, "לא רוצה לשמוע על הטימברוולבס" בגלל נוכחותו של קארל-אנתוני טאונס בקבוצה

(גודל טקסט)

מהזווית הישראלית הסיפור הגדול של דראפט 2020 הוא כמובן בחירתו העתידית של דני אבדיה, אך מן הסתם שבארצות הברית התחזיות והניתוחים עוסקים רבות בכוכבים המקומיים שעומדים להיכנס ל-NBA. אחד כזה הוא הסנטר ג'יימס ווייסמן, מועמד בכיר להיבחר באחד משלושת המקומות הראשונים, שלמרות הכבוד והיוקרה שמלווים בכך, אינו מעוניין להיבחר במקום הראשון – כך לטענת פרשן ESPN, בריאן ווינדהורסט.

הסיבה לכך, על פי ווינדהורסט, היא שהסנטר לא רוצה לשחק במינסוטה טימברוולבס, אשר זכתה בבחירה הראשונה בדראפט הקרוב. הפרשן התארח בפודקאסט העוסק בקבוצות הספורט של העיר מינסוטה והסביר: "ווייסמן לא רוצה להגיע לשם כי קארל-אנתוני טאונס נמצא שם. ממה שהבנתי, הוא אפילו לא רוצה לשמוע על הטימברוולבס".

הנימוק של ווינדהורסט נשמע הגיוני בהחלט, לאור העובדה שטאונס בן ה-24, שכבר הספיק להופיע פעמיים במשחק האולסטאר ולהיבחר לחמישייה השלישית של העונה ב-2018, מאייש את עמדת הסנטר שבה כאמור משחק גם ווייסמן. הוולבס לא זקוקים לשחקן פנים נוסף וצפויים דווקא ללכת על לאמלו בול או אנתוני אדוארדס, הנחשבים לשני הגארדים המוכשרים ביותר שנרשמו לדראפט 2020.

מי שכן מקווה להנחית את ווייסמן בשורותיה היא גולדן סטייט ווריירס, שבהחלט חסרה שחקן מוביל בעמדה מספר 5, שיוכל להשלים את החמישייה הפותחת לצד סטף קרי, קליי תומפסון, אנדרו וויגינס ודריימונד גרין. עם זאת, גם במקרה שהקבוצה של סטיב קר תבחר בווייסמן, כלל לא בטוח שהיא תשאיר אותו אצלה, שכן בתקופה האחרונה פורסמו מספר דיווחים על רצונה של גולדן סטייט לבצע טרייד במטרה לצרף כוכב מוכח שיוכל לעזור לה להיאבק על האליפות כבר בעונה הקרובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי