פופוביץ' יבחר בו? "אבדיה עשוי להיות העתיד של סן אנטוניו"

גרג פופוביץ', דני אבדיה | אודי ציטיאט, Jonathan Daniel/Getty Images

בארה"ב דווח כי הישראלי זכה לאימון אישי עם מספר נציגים של הספרס, בכלי תקשורת נכתב: "זה מעיד על ההתעניינות הגדולה שהוא מייצר במועדון. נראה שהוא עשוי להיות העתיד של הארגון כולו"

(גודל טקסט)

ב-18 בנובמבר, בעוד 15 ימים בדיוק, דני אבדיה צפוי להיבחר בסיבוב הראשון של דראפט ה-NBA ושם הוא יגלה לאיזה מועדון הוא יגיע בליגת הכדורסל היוקרתית ביותר בעולם.

ידוע שמספר קבוצות עוקבות אחרי שחקן העונה של ליגת העל בכדורסל בעונה שעברה, והלילה (בין שני לשלישי) דווח בארצות הברית כי אבדיה ערך אימון אישי לעיני מספר נציגים של סן אנטוניו ספרס במהלך השבוע שעבר באטלנטה.

ב-'USA TODAY' נכתב לאחר מכן: "העובדה שספרס עבדו עם אבדיה באופן אישי בהחלט מעידה על העניין הרב שהוא מייצר במועדון. נותר רק לראות אם סן אנטוניו תוכל לבחור אותו בדראפט, שכן יכול להיות שהוא לא יהיה זמין עבורה". הדברים נאמרו לאור העובדה שהספרס יבחרו במקום ה-11, כאשר אבדיה צפוי להיבחר עוד לפני כן.

גרג פופוביץ', דני אבדיה | אודי ציטיאט, Jonathan Daniel/Getty Images

"גם בעבר מספר שחקנים בינלאומיים הגיעו לספרס וייתכן שאבדיה הוא אכן המטרה הבאה ברדאר שלהם. הארגון כולו נמצא בשלב זה במעין מעבר ורוצה לבנות לעתיד. יכול להיות שאבדיה הוא העתיד". בנוסף, אסור לשכוח שאבדיה הוא לא שם זר למאמן גרג פופוביץ', שהכיר את הישראלי במחנה "כדורסל ללא גבולות" שנערך ב-2018.

פופוביץ' היה מאנשי המקצוע המעורבים ביותר במחנה האימון המוכר, כאשר אבדיה עצמו זכה ל-MVP. בספטמבר האחרון אמר אבדיה: "פופוביץ' הוא מאמן נהדר. יש לי תמונה איתו מהמחנה שאני עדיין מסתכל לפעמים ונזכר במפגש איתו".

"סן אנטוניו ספרס זה ארגון נהדר. אהיה אסיר תודה לכל מקום שאגיע אליו. בהחלט יהיה נחמד לשחק תחת פופוביץ'" סיכם הפורוורד הישראלי, שמחכה כבר בקוצר רוח לרגע הגדול של הקריירה שלו.

גרג פופוביץ'
פופוביץ'. "יש לי תמונה איתו מהמחנה שאני עדיין מסתכל לפעמים ונזכר במפגש איתו" | AFP

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי