שאקיל בחר את הרגע הגדול שלו במיאמי: "ריב במקלחת בעירום"

שאקיל אוניל
שאקיל אוניל | Joe Scarnici/Getty Images for Turner Sports

אוניל התארח בתכנית של דורל רייט, חברו לשעבר בשורות ההיט, וסיפר: "הזיכרון הכי טוב שלי מאותה תקופה היה כשניסיתי להתקוטט איתי בעירום במקלחות". וגם: הסיפור ההזוי של פיל ג'קסון על הסנטר

(גודל טקסט)

שאקיל אוניל הוא ללא ספק אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה של ה-NBA, כאשר את הקריירה המפוארת שלו מעטרות ארבע טבעות אליפות, שלוש רצופות עם לוס אנג'לס לייקרס ואחת נוספת במדי מיאמי היט. עם זאת, מסתבר שהרגע הגדול ביותר שלו בקבוצה מפלורידה לא היה בניצחון על דאלאס מאבריקס של דירק נוביצקי בסדרת הגמר של 2006, כך לפחות טען "הדיזל" בעצמו.

לפני מספר ימים שאק התארח ב"תכנית האירוח בהודעות טקסט" של חברו לשעבר במיאמי, דורל רייט, שמתפרסמת ב"The Players Tribune", וכשנשאל מה הזיכרון הכי טוב שיש לו מהתקופה בה שיחק בהיט, אוניל סיפק תשובה שכנראה רק הוא יכול לתת: "הרגע האהוב עליי היה כשניסית להתקוטט איתי בעירום במקלחות ויודוניס האסלם אפילו לא ניסה להפריד בינינו", אמר לרייט.

הסמול פורוורד לשעבר השיב: "רגע, אתה זה שהתחיל את הריב ואני עדיין הייתי עם מגבת עליי!". מסתבר כי לשאקיל יש חיבה מיוחדת לכל עניין העירום, כי בעבר גם פיל ג'קסון שיתף בסיפור משעשע מהימים של הסנטר בלוס אנג'לס: "לפעמים הוא היה משאיר אותנו בשוק מוחלט", נזכר ג'קסון, "בעיקר כשהוא עלה למגרש בעירום מוחלט ועם נעליים בלבד, מוכן להתחיל ככה את האימון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי