סמית': "זה כבר קונצנזוס ששיקגו בולס תבחר בדני אבדיה"

דני אבדיה | Thomas Lovelock /Sports Illustrated/Getty Images

הדראפט הולך ומתקרב בצעדי ענק ועל פי העיתונאי הוותיק והמוערך, הישראלי בדרך הבטוחה לשוורים: "הייתי מעדיף את בול או ויסמן, אבל הישראלי הוא הבחירה הכי בטוחה שיש"

(גודל טקסט)

עונת ה-NBA תצא לדרכה ב-22 בדצמבר וכבר עתה ברור לנו שב-2020/21 שוב יהיה לנו נציג ישראלי בליגת הכדורסל הטובה בעולם, כי אין בכלל ספק שדני אבדיה יהיה שם – אבל היכן הוא ישחק?

גם לשאלה הגדולה של הקיץ תהיה תשובה בקרוב מאוד, כבר בעוד 11 ימים, אז ייערך הדראפט, התמונה תתבהר ונגלה באיזה מקום אבדיה נבחר ועל ידי מי. כידוע, על פי כל התחזיות הוא ייבחר בין חמשת השחקנים הראשונים, ככל הנראה בחירה מספר 4 או 5.

הלילה (בין שישי לשבת) העיתונאי הוותיק והמוערך סם סמית' ענה לשאלות גולשים באתר של שיקגו בולס, אחת הקבוצות שנחשבות למועמדות מובילות לצרפו, וגם הוא רמז לכך שבהחלט ניתן לצפות לראות את הסווינגמן הישראלי לובש את מדי שיקגו בולס.

"זה כבר קונצנזוס בכל התחזיות ששיקגו בולס תבחר בדני", ענה סמית', אולם גם הודה ששיקגו עשויה להפתיע בבחירתה, "אבדיה הוא הבחירה הכי בטוחה שיש, כי הוא שחקן שלא יהיה מוכן לשחק ישר, אבל הוא בהחלט יוכל להשתלב בשלב די מוקדם ולעשות מסלול דומה לשל אוטו פורטר. כתבתי כבר שהוא ככל הנראה ייבחר רביעי על ידי שיקגו בולס, אבל אם לאמלו בול לא ייבחר קודם לכן? אני גם מעדיף את ג'יימס וייסמן לפני אבדיה בשביל שיקגו, אבל ספק גדול אם הם לא ייבחרו עד הבחירה הרביעית".

סמית' גם נשאל על האחוזים הבעייתיים של אבדיה מהשדה ומקו העונשין והאם לא מדובר בתמרור אזהרה גדול: "הוא בקושי בן 20 וניתן היה לראות שאחרי החזרה מפגרת הקורונה הקליעה שלו השתפרה משמעותית ונראה היה שהוא בכושר טוב מאוד. לא הייתי מניף דגל אדום בכל הנוגע לקליעה שלו, אולי צהוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי