תמונת המאמנים ב-NBA הושלמה: דניו מונה למאמן אוקלהומה

מארק דניו | Brandon Dill/NBAE via Getty Images

בגיל 35 בלבד, עוזרו של בילי דונובן אשתקד, קיבל את המושכות ויוביל את OKC בעונה הקרובה: "אני מודה על ההזדמנות הזאת ואסיר תודה לכל מי שעזר לי לאורך הקריירה"

(גודל טקסט)

בצל פתיחת עונת 2020/21 ב-NBA אוקלהומה ת'אנדר השלימה סופית את תמונת המאמנים בליגה. היום (רביעי) הקבוצה האחרונה שנותרה ללא מאמן קבוע, הודיעה כי מארק דניו בן ה-35, ששימש כעוזר של בילי דונובן בעונה שעברה, יקבל את המושכות להוביל את הקבוצה לתפקיד המאמן הראשי.

"אני מודה על ההזדמנות הזאת, זה באמת מאוד מיוחד עבורי", אמר מארק דניו. "במהלך שש שנותיי באוקלהומה סיטי פיתחתי מחויבות עמוקה לארגון ודאגה למקום הזה שאני קורא לו בית. מהיום הראשון שלי כאן, הערכים שלי תמיד הותאמו לאלה של הארגון, ואני מצפה להמשיך לעזור במגרש ומחוצה לו. אני אסיר תודה לכל המאמנים, אנשי הצוות ובעיקר השחקנים שעזרו לי לאורך הקריירה שלי".

דניו הגיע למועדון בשנת 2014 ומאז כיהן כחמש שנים כמאמן קבוצת הג'י ליג של OKC, אוקלהומה סיטי בלו ואשתקד כאמור היה עוזר של דונובן. כעת דניו יירש את מקומו של מורו, שעבר לשיקגו והמאמן הצעיר ללא ספק קיבל הזדמנות יוצאת דופן עבורו להוכיח כי מקומו בליגה של הגדולים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי