בדרך לפירוק? ראסל ווסטברוק מעוניין לעזוב את יוסטון

ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק | Emilee Chinn/Getty Images

לפי דיווח של ה"אתלטיק", הרכז אינו מרגיש בנוח אצל הרוקטס, שהחליפו לאחרונה מאמן ומנהל מקצועי. עם זאת, לגבי ג'יימס הארדן נכתב כי הוא "מחויב לקבוצה", למרות שפילדלפיה הוזכרה כמי שעשויה לצרפו

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)

האם הסגל יוסטון רוקטס בדרך לפירוק ובנייה מחדש? לאחר שהטקסנים נפרדו בחודש האחרון מהמאמן מייק ד'אנטוני ומהמנהל המקצועי דריל מורי, ובהמשך לדיווחים על כך שפילדלפיה (שהחתימה את מורי) תנסה לצרף את ג'יימס הארדן, הלילה (בין רביעי לחמישי) פרסם כתב "האתלטיק" שאמס צ'ראניה כי ראסל ווסטברוק מעוניין לעזוב את יוסטון.

ב-ESPN נכתב אתמול כי שני הכוכבים הבכירים של הרוקטס מודאגים מעתיד הקבוצה, שמינתה לאחרונה את סטיבן סיילאס למאמנה החדש ואת רפאל סטון למנהל המקצועי. צ'ראניה הוסיף על כך: "ווסטברוק אמר לראשי יוסטון כי אינו מרגיש בנוח עם התרבות של המועדון והוא רוצה לחזור לתפקיד של מנהל משחק בלעדי, כפי שהיה באוקלהומה סיטי". לרכז בן ה-31 נותרו שלוש שנים בחוזהו, בהן הוא אמור להרוויח מעל 132 מיליון דולר. בעונה האחרונה הוא היה ספק הנקודות השני בטיבו בשורות הקבוצה הטקסנית, אחרי הארדן, עם 27.2 בממוצע למשחק, כאשר בכדורים חוזרים הוא הוביל את הקבוצה עם 7.9 למשחק.

צ'ראניה, שדיווח בעצמו בשבוע שעבר כי הסיקסרס עשויים להציע טרייד על מנת להנחית את הארדן בפילי, צייץ הלילה כי הכוכב המזוקן "מחויב לרוקטס ונמצא בפוקוס מקסימלי לקראת העונה הקרובה". בעלי המועדון אמר לאחרונה שמטרתה של יוסטון תמשיך להיות מאבק על האליפות, משימה שתהיה קשה בהרבה במקרה שווסטברוק יעזוב, אך יחד עם זאת בדיווח נכתב כי "יוסטון מתכוונת להמשיך לבנות סגל שירוץ לאליפות סביב הארדן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי