יבצעו מחטף? קוואי מנסה לשכנע את כריס פול להצטרף לקליפרס

כריס פול
כריס פול | Alex Goodlett/Getty Images

לפי דיווח ב"דה רינגר", כוכב הקבוצה מלוס אנג'לס פנה לרכז ואמר לו ש"כדאי לו לבוא", אחרי שדווקא הלייקרס ופיניקס הוזכרו כמועמדים לקלוט את CP3. בהתחשב בשכרו של הגארד, המהלך לא צפוי להתקיים

(גודל טקסט)

מיד עם סיומה של עונת ה-NBA החלו דיבורים על כך שלוס אנג'לס לייקרס עשויה לצרף את כריס פול, אך ייתכן שהיריבה העירונית תבצע מחטף על הרכז הוותיק. כתב "דה רינגר", ראיין רוסיליו, טען בפודקאסט שלו כי קוואי לאונרד מנסה לשכנע את CP3 להצטרף ללוס אנג'לס קליפרס, שהודחה בצורה מאכזבת בחצי גמר המערב בעונה החולפת ונחושה לחזק את הסגל המוכשר גם כך שלה, על מנת להשיג את המטרה שלשמה נבנתה הקבוצה – זכייה באליפות.

"הקליפרס בהחלט מעוניינים בכריס פול", אמר רוסיליו, "זה מרגיש כאילו קוואי לאונרד הוא יצור מרוחק מיתולוגי שכזה, שלא מדבר עם אף אחד, אבל מסתבר שהוא פנה לכריס פול ואמר לו 'כדאי לך לבוא לכאן'. אז ההתעניינות בו היא בהחלט אמיתית, אבל מבחינת מספרים זה לא נראה ריאלי".

כשמסתכלים על השכר העצום של פול, אכן קשה לראות אותו מצטרף לקליפרס. על פי החוזה שעליו חתם ביוסטון ועמו עבר בטרייד לאוקלהומה סיטי, לרכז מובטחים יותר מ-41 מיליון דולרים בעונה הקרובה ומעל 44 מיליון בעונת 2021/22. מדובר בסכום שעבור הקליפרס כמעט בלתי אפשרי לשלם, בייחוד לאור החוזים הגבוהים של קוואי עצמו ושל פול ג'ורג', שכבר כלולים בתקרת השכר. בהתחשב בכך שלא סביר כי פול ישתחרר מחוזהו כדי להצטרף אליה כשחקן חופשי, הקבוצה מלוס אנג'לס תיאלץ לוותר על שחקני רוטציה חשובים כמו לאנדרי שאמט וכריס פול בכדי לבצע טרייד עם הת'אנדר תמורת הרכז.

אתמול, אגב, ב-ESPN דווח כי פול נמצא במשא ומתן דווקא עם פיניקס סאנס, אם כי גם העסקה הזו רחוקה מסגירה ובכל מקרה חלון ההעברות בליגת הכדורסל הטובה בעולם סגור בשלב זה.

קוואי לאונרד
לאונרד. מנסה לפתות את פול | Patrick Smith/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי