דיווח: הניקס שוקלים לצרף את ראסל ווסטברוק

ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק | Maddie Meyer/Getty Images

לטענת מארק שטיין מה"ניו יורק טיימס", הקבוצה מהתפוח הגדול עשויה להיות יעד אפשרי לטרייד עבור הרכז בן ה-32, שעל פי דיווחים מעוניין לעזוב את יוסטון רוקטס

קבוצות: ניו יורק ניקס
(גודל טקסט)

פחות מ-48 שעות חלפו מאז הדיווח על כך שראסל ווסטברוק מעוניין לעזוב את יוסטון, ובארצות הברית ממשיכים לסמן יעדים פוטנציאליים עבור כוכב העל של הרוקטס. כתב ה"ניו יורק טיימס", מארק שטיין, פרסם הערב (שישי) כי הניקס בין הקבוצות ששוקלות לצרף את ווסטברוק בטרייד. ניו יורק, שמינתה לפני מספר חודשים את ליאון רוז לנשיא החדש שלה והחתימה את טום ת'יבודו בתפקיד המאמן, מנסה להיבנות מחדש וייתכן כי תהמר דווקא על סופרסטאר מוכח במקום על סגל הצעיר שיתבסס על בחירות דראפט.

"הניקס ברשימה המצומצמת של היעדים הריאליים עבור ווסטברוק", צייץ שטיין, "אם יוכיחו שהם מוכנים לקלוט את 132.7 מיליון הדולר שנותרו לווסטברוק בחוזה על מנת להפוך אותו לעמוד התווך של הקבוצה, יש סיכוי לטרייד. הם כבר שקלו את זה". שאמס צ'ראניה, שחתום על הדיווח בנוגע לרצונו של הרכז לעבור קבוצה, הוסיף מאוחר יותר אתמול כי שארלוט הורנטס היא אחת הקבוצות שפנו ליוסטון בנוגע ל"ראס".

למרות שווסטברוק ללא ספק נמנה בין השחקנים הטובים ביותר ב-NBA בעמדת הפוינט גארד, החלטה של ניו יורק לצרף אותו עשויה להתברר כמהלך ניהולי כושל נוסף של הקבוצה מהתפוח הגדול, שכן השחקן בן ה-32 לא בדיוק הוכיח במהלך הקריירה שהוא מסוגל להפוך את חבריו לקבוצה לטובים יותר ולהוביל אותם להצלחה אמיתית בפלייאוף, על אף המספרים האישיים המפלצתיים שהוא מספק מדי עונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי