דיווח: דניס שרודר בדרך ללוס אנג'לס לייקרס

דניס שרודר | Kevin C. Cox/Getty Images

ב-ESPN פורסם כי האלופה במגעים מתקדמים עם אוקלהומה סיטי וקרובה לצרף את הרכז הגרמני בטרייד, כאשר דני גרין אמור לעשות את הדרך ההפוכה, יחד עם הבחירה ה-28 בדראפט השבוע

(גודל טקסט)

אלופת ה-NBA, לוס אנג'לס לייקרס, חייבת לצרף רכז לקראת העונה הקרובה לאור הודעתו של ראג'ון רונדו על כך שאינו מתכוון להמשיך בקבוצה וכתב ESPN הבכיר, אדריאן ווז'נרובסקי, דיווח היום (ראשון) כי מי שצפוי לשחק לצד לברון ג'יימס ואנתוני דייויס הוא דניס שרודר, רכז אוקלהומה סיטי שרשם בעונה האחרונה ממוצעים של 18.9 נקודות ו-4 אסיסטים למשחק. הגרמני בן ה-27 נכנס לשנה האחרונה בחוזה הנוכחי שלו, במסגרתו ירוויח 15.5 מיליון דולר בעונה הקרובה, שאחריה הוא אמור להפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל.

על פי הדיווח, הלייקרס במגעים מתקדמים עם הת'אנדר וקרובים לסיכום על טרייד שיעביר את שרודר לעיר המלאכים, כאשר מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה הוא דני גרין. בנוסף נכתב כי העסקה אמורה לכלול את הבחירה של האלופה בדראפט שייערך בלילה שבין רביעי לחמישי, במקום ה-28, אלא שעל פי חוקי ה-NBA זה לא בדיוק אפשרי: במסגרת הטרייד על אנתוני דייויס, הלייקרס חייבים לניו אורלינס את בחירת הסיבוב הראשון שלהם בדראפט 2021. אלא שלפי תקנון הליגה, קבוצה לא יכולה להעביר בטרייד את בחירת הסיבוב הראשון שלה שנתיים ברציפות. מה שכן בר ביצוע, הוא שהלייקרס יבחרו שחקן שאוקלהומה סיטי תבקש ואז יכללו אותו בטרייד המדובר.

כזכור, פרשנים רבים שמסקרים את ליגת הכדורסל הטובה בעולם העריכו כי מי שיצטרף ללייקרס הוא דווקא כריס פול, בעיקר לאור היותו חבר קרוב של לברון ג'יימס. עוד פורסם ב-ESPN, מוקדם יותר היום, כי הנהלת ה-NBA הודיעה לקבוצות שהחל ממחר בצהרי היום (שעון ארה"ב), חלון הטריידים ייפתח רשמית וניתן יהיה להשלים עסקאות. ווז'נרובסקי צייץ שהעסקה בין הלייקרס ל-OKC צפויה להיות מושלמת מחר, ושקבוצות אחרות שקיוו לצרף את שרודר כבר עברו להתמקד במועמדים אחרים, אולם לפי החוק שהוסבר בפסקה הקודמת, הטרייד יוכל לצאת לפועל רק לאחר הדראפט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי