רוצה את אבדיה? בוסטון הציעה לקליבלנד טרייד תמורת בחירת הדראפט

דני אבדיה | דני מרון

דיווח: הסלטיקס מחפשים את הדרך לבחור במקום גבוה יותר וניסו לבצע עסקת חליפין עם הקבאלירס, שאמורים לבחור במקום החמישי ומועמדים להנחית את הפורוורד הישראלי

(גודל טקסט)

דראפט ה-NBA מתקרב בצעדי ענק ובזמן שהתחזיות הרבות מנסות לנבא מי ייבחר באיזה מקום, ייתכן שסדר הבחירות ישתנה, במקרה שחלקן ייכלל בטרייד בשלושת הימים הקרובים. מהלך שכזה, אם וכאשר ייצא לפועל, עשוי להשפיע על דני אבדיה שאמור להיבחר בלוטרי (מקומות 1 עד 14). אחת המועמדות לקלוט את הישראלי, קליבלנד קבאלירס שתבחר במקום החמישי, קיבלה מבוסטון סלטיקס הצעה לטרייד בתמורה לבחירה שלה – כך דווח היום (ראשון) באחד העיתונאים בקליבלנד.

כבר לפני מספר ימים, פרשן "דה רינגר" קווין אוקונור טען כי הסלטיקס מוכנים לוותר על כל שלוש הבחירות שלהן בדראפט הקרוב – במקומות 14, 26 ו-30, על מנת להשיג בחירה גבוהה יותר. ראיין רוסיליו, כתב של אותו כלי תקשורת, אמר לאחרונה שגורדון הייוורד פוזל החוצה מבוסטון והמשבצת שלו היא כזו שאבדיה מסוגל למלא, מבחינת העמדה וסט התכונות של שני השחקנים.

במקרה או שלא, ב"בוסטון גלוב" פורסמה אתמול כתבה על דני אבדיה, שעסקה בשאלה שנשאלה פעמים רבות בהקשר של היהלום הישראלי – האם הוא מסוגל להפוך ללוקה דונצ'יץ' הבא. "אם אתם מחפשים את הפוטנציאל הבא לסופרסטאר ב-NBA שמגיע מעבר לים, וקבוצות רבות מחפשות אותו אחרי שפספסו את לוקה דונצ'יץ', השם שלו הוא דני אבדיה", נכתב בעיתון של בוסטון. אגב, כריס גרנהאם, שמסקר את הסלטיקס עבור "פורבס", ציין בשבוע שעבר כי הקבוצה של בראד סטיבנס ויתרה על האפשרות לבחון את אבדיה באימון אישי.

אבדיה בהרצליה הערב. בוסטון מעוניינת בו? | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי