דייויס סירב לאופציה ויהיה שחקן חופשי, אך צפוי להישאר בלייקרס

אנתוני דייויס | Kevin C. Cox/Getty Images

אחד מכוכבי האליפות בחר שלא לממש את האפשרות בחוזה הקיים, אולם אמור להישאר בלוס אנג'לס בחוזה חדש ומשודרג. לעומתו, רונדו יעזוב

(גודל טקסט)

דראפט ה-NBA יתקיים בעוד קצת יותר מ-48 שעות, בלילה שבין רביעי לחמישי, אבל מיד לאחר מכן גם תיפתח האפשרות לצרף שחקנים חופשיים ועל כן השוק מתחיל לרתוח. אחת הכותרות הגדולות של הקיץ, הלילה התבשרנו כבר הלילה, היא שאחד מכוכבי האלופה לוס אנג'לס לייקרס, אנתוני דייויס, בחר לסרב למימוש האופציה בחוזהו.

דייויס, השחקן המשמעותי ביותר של לוס אנג'לס לייקרס, להוציא את לברון ג'יימס כמובן, סירב ל-28.7 מיליון דולר וכעת יהפוך לשחקן חופשי. עם זאת, יש לציין שעל פי כל ההערכות, הוא פשוט יחתום על חוזה משודרג בלוס אנג'לס לייקרס ולא יעזוב לקבוצה אחרת.

כזכור, דייויס בן ה-27 הגיע לעיר המלאכים בקיץ שעבר מניו אורלינס פליקנס וסיים עם ממוצע של 27.7 נקודות, 9.7 ריבאונדים, 3.5 אסיסטים ו-1.4 חסימות במשחק רק בשלב הפלייאוף, כל הדרך לאליפות ראשונה שלו בקריירה ושל הפרנצ'ייז לאחר עשור.

אנתוני דייויס
אנתוני דייויס | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

לעומתו, הרכז בן ה-34 רג'ון רונדו ככל הנראה לא ימשיך בלייקרס. לרונדו חוזה צנוע הרבה יותר על סך 2.6 מיליון דולר ונראה שהוא יבחר לעבור לקבוצה אחרת כדי לשדרג את תנאיו, כשהמועמדת המובילה היא אטלנטה הוקס ונטען שגם היריבה העירונית לוס אנג'לס קליפרס בעקבותיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי