יוסטון הציעה את השכר הגבוה בהיסטוריה, ג'יימס הארדן סירב

ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן | טוויטר

האולסטאר של הרוקטס יכול היה לעשות היסטוריה אם היה מסכים לחוזה מקסימום בו ירוויח 103 מיליון דולר בשנתיים, אולם דחה את ההצעה והעביר מסר ברור על רצונו לעזוב לברוקלין נטס, כך פורסם ב-ESPN

(גודל טקסט)

פחות מ-48 שעות מאז שפורסם הדיווח הראשוני על כך שיוסטון רוקטס וברוקלין נטס בשיחות על טרייד אפשרי להעברת הכוכב הגדול ג'יימס הארדן, מהלך שיוביל לכך שסטיב נאש יאמן בקבוצתו החדשה שלושה כוכבי על יחד עם קווין דוראנט וקיירי אירווינג, הלילה (בין שני לשלישי) נרשם עוד צעד ענק בדרך לשם.

הכתב הבכיר של ESPN, אדריאן ווז'נארובסקי, פרסם שהארדן סירב להצעת יוסטון להיות השחקן הראשון בתולדות ה-NBA שמשתכר מעל 50 מיליון דולר בעונה ולמעשה העביר מסר ברור: "תעבירו אותי לברוקלין", כך כאמור לפי הפרסום.

להארדן חוזה לשלוש שנים נוספות ביוסטון, שנתיים ועוד אופציה לשנה, והוא למעשה קיבל מהרוקטס את החוזה הגבוה ביותר שניתן, 103 מיליון דולר לשנתיים. עוד הוסיף ווז'נארובסקי כי הקבוצות דנות בנושא, אולם השיחות נמצאות בשלבים ראשוניים בלבד ובשלב זה אין מו"מ של ממש. העובדה שלברוקלין אין שחקנים להציע תמורתו עלולה לסבך את האפשרות לטרייד, אך לא מן הנמנע שייעשה ניסיון לצרף קבוצה שלישית כדי להשלים עסקה סיבובית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי