ישפיע על אבדיה? אטלנטה מנסה לצרף את הייוורד

גורדון הייוורד
גורדון הייוורד | Maddie Meyer/Getty Images

דיווח ב"יאהו": ההוקס, שנמצאים בין הקבוצות שעשויות לבחור בישראלי בדראפט, הפכו ליעד אפשרי עבור שחקנה של בוסטון. וגם: ווסטברוק יעבור לוושינגטון תמורת וול?

(גודל טקסט)

כמו בכל שנה, ליגת ה-NBA מספקת לחובבי הכדורסל עניין גם בזמן הפגרה ובמקביל להכנות לקראת הדראפט, ביומיים האחרונים נפתח חלון הטריידים. לאחר המעבר של כריס פול לפיניקס והדיווחים על אפשרות שג'יימס הארדן ייפרד מיוסטון, הלילה (בין שלישי לרביעי) פורסם כי כוכב נוסף עשוי להחליף גופיה בעונה הקרובה. לפי כריס היינס מ"יאהו", אטלנטה הוקס מנסה לצרף את פורוורד בוסטון סלטיקס – גורדון הייוורד.

בדיווח נכתב כי על הפרק עומדת אפשרות של "סיין-אנד-טרייד" (חתימה של השחקן על חוזה חדש לפני המעבר), אך מכיוון שלאטלנטה יש יותר מקום תחת תקרת השכר מאשר לכל קבוצה אחרת, 44 מיליון דולר ליתר דיוק, היא תוכל פשוט להחתים את הייוורד לחוזה גדול וארוך-טווח. היוורד מחזיק באופציה לשנה נוספת בבוסטון, שבה הוא אמור להרוויח 34.2 מיליון דולר. השחקן היה אמור להחליט עד אתמול האם לממש אותה, אך הגיע להחלטה משותפת עם הקבוצה לדחות את הדד ליין למחר, על מנת ששני הצדדים יקבלו יותר זמן לבחון אפשרויות נוספות.

ההוקס מחפשים שחקן שיכול לשמש כמוביל כדור נוסף לצד טריי יאנג, ועל פי "יאהו" צפויים גם להיכנס למרוץ להחתמת ראג'ון רונדו, שהודיע ללייקרס על עזיבתו. הייוורד, שרשם בעונה האחרונה 17.5 נקודות ו-6.7 ריבאונדים בממוצע למשחק, אמור לזכות להתעניינות מקבוצות נוספות. הגעה שלו לאטלנטה, במיוחד אם זה יקרה באמצעות טרייד, עשויה להשפיע גם על דני אבדיה, שנחשב לאחד המועמדים להיבחר על ידי הקבוצה בדראפט הלילה ומשחק באותה עמדה כמו הייוורד, כאשר בעבר אף הושווה לשחקן הסלטיקס.

יוסטון ממשיכה להיות במרכז העניינים

במקביל, כתב "האתלטיק" שאמס צ'ראניה צייץ הלילה כי יוסטון רוקטס ניהלה שיחות עם וושינגטון וויזארדס לגבי טרייד פוטנציאלי, במסגרתו ראסל ווסטברוק יעבור לעיר הבירה תמורת ג'ון וול. עם זאת, צ'ראניה הבהיר כי המגעים לא הבשילו בשלב זה, כיוון שהקבוצה מטקסס מעוניינת לקבל עוד נכסים בנוסף לוול.

עוד בגזרת יוסטון, ב-ESPN נכתב כי במועדון לא מרגישים לחץ להעביר את ווסטברוק והארדן בטרייד למרות הרצון העז של שני הכוכבים להתחיל מחדש בקבוצה אחרת. "הרוקטס מוכנים להתמודד עם סיטואציה לא נוחה בפתיחת מחנה האימונים והעונה עצמה", טען הכתב טים מקמהון והוסיף כי הארדן צפוי להתחיל את תקופת ההכנה כשחקן יוסטון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי