טרייד בין גולדן סטייט לשיקגו יוביל את דני אבדיה לווריורס?

דני אבדיה | דני מרון

לפי דיווח ב"San Fransisco Chronicle", הכוכב הצעיר "הקסים" את הקבוצה של סטיב קר ואם תישאר מחוץ לשלוש הבחירות הראשונות, היא עשויה לבחור בישראלי

(גודל טקסט)

האם דני אבדיה ייבחר הלילה רשמית על ידי גולדן סטייט ווריורס, אלופת ה-NBA שלוש פעמים בחמש השנים האחרונות? שעות ספורות לפני דראפט ה-NBA, ב"San Fransisco Chronicle" פורסם כי הווריורס עשויים לבחור בישראלי.

בגולדן סטייט רואים באבדיה כשחקן שיכול להידמות עד מאוד לדנילו גלינארי ואם אכן יבוצע טרייד בין שיקגו בולס לווריורס שיוביל לכך שגולדן סטייט תבחר רביעית ולא שנייה בסיבוב הראשון, כך ששיקגו בולס ככל הנראה תבחר בלאמלו בול, תיסלל דרכו של הישראלי לווריורס.

"אם גולדן סטייט תישאר מחוץ לשלוש הבחירות הראשונות, היא רואה בדני אבדיה כבחירה מאוד מעניינת", נכתב בסן פרנסיסקו, "הוא יכול לשחק בעמדות שונות, גם כפליימיקר שני". יתרה מכך, נכתב שאנשי הווריורס "הוקסמו" מיכולותיו של אבדיה, כאמור באמונה שהוא יתפתח לשחקן בסגנון דנילו גלינארי, שכידוע נבחר ב-2008 על ידי ניו יורק ניקס והעונה סיים את העונה באוקלהומה עם ממוצע של 18.7 נקודות למשחק בעונה הסדירה ו-15 בפלייאוף, בו פתח בכל שבעת המשחקים.

רק נזכיר כי בשיחה שערכנו השבוע עם סוכנו של דני אבדיה, מתן סימנטוב סיפר כי בימי האימון שלו הקבוצה "דני הרשים את גולדן סטייט, מקצועית ואישית".

סטיב קר, סטף קרי
קרי וקר. אבדיה יצטרף אליהם? | AFP

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי