דני אבדיה נבחר במקום התשיעי בדראפט על ידי וושינגטון וויזארדס

דני אבדיה , וושינגטון וויזארדס דני אבדיה , וושינגטון וויזארדס | ספורט1
דני אבדיה דני אבדיה | NBA
דני אבדיה דני אבדיה | יוסי ציפקיס
דני אבדיה דני אבדיה | יוסי ציפקיס
דני אבדיה דני אבדיה | יוסי ציפקיס
דני אבדיה דני אבדיה | יוסי ציפקיס
דני אבדיה דני אבדיה | יוסי ציפקיס
דני אבדיה דני אבדיה | יוסי ציפקיס
שמעון מזרחי שמעון מזרחי | יוסי ציפקיס

לילה היסטורי: הכוכב הישראלי נבחר בעשירייה הראשונה במחזור דראפט 2020, ישחק בעיר הבירה וירוויח 9 מיליון דולר לשנתיים עם אופציה לשנתיים נוספות. כל הפרטים על האתגר שעומד לפניו

(גודל טקסט)

הפתעה ענקית בליל הדראפט. הכוכב הישראלי, דני אבדיה, שע"פ כל התחזיות היה אמור להיבחר במקומות 4-8, נדחק למקום התשיעי ונבחר ע"י וושינגטון וויזארדס, וישחק בעונה הבאה בבירת ארה"ב. ע"פ הדיווח של אדריאן ווז'נאוסקי, כתב ה-NBA הבכיר בארה"ב, הוויזארדס לא ציפו לראות את אבדיה פנוי בשלב כל כך מאוחר של הדראפט, וכשהגיע הרגע, לא היססו לבחור בו.

אבדיה יחבור לאחד הסקוררים המוכשרים בליגה בעונה החולפת, בראדלי ביל, ואולי יזכה לשחק עם מי שהיה נחשב פעם לאחד הרכזים הטובים במזרח, ג'ון וול, שנעדר בשנתיים האחרונות בעקבות פציעה. הוא ישתכר 9,160,000$ לשנתיים עם אופציה לשנתיים נוספות. מאמנו יהיה סקוט ברוקס, שאימן בעבר את ראסל ווסטברוק וקווין דוראנט באוקלומה.

אבדיה הודה לאוהדים בישראל לאחר הבחירה: "אני באמת אוהב אתכם, אני מודה לכם על כל התמיכה, אני הולך לגרום לכם גאווה. תודה רבה לכם על התמיכה הגדולה בעונה שעברה וגם הקיץ".

אבדיה בן ה-19, הכוכב הצעיר שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ועלה לקבוצה הבוגרת בגיל 16, מגיע לליגת הכדורסל הטובה בעולם לאחר שזכה בשלוש אליפויות ישראל עם הצהובים, סיים את העונה החולפת כ-MVP של ליגת ווינר סל והספיק להוביל את נבחרת העתודה לזכייה בשתי מדליות זהב רצופות באליפות אירופה עד גיל 20.

יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, אמר לאחר הבחירה: "זה בוקר מאוד מרגש. להיבחר בעשירייה הראשונה זה לא דבר של מה בכך. זה מגיע לו כי הוא השקיע וישקיע. הוא הביא גאווה לכדורסל הישראלי, למועדון מכבי ת"א והצדיק את כל ההשקעה שניתנה בו. אף אחד לא אומר שזה יהיה וושינגטון, הם יכולים גם לעשות טרייד. אבל בכל מקום שהוא יהיה אני בטוח שהוא יצליח ויביא גאווה לכולנו".

גם המנכ"ל, דיוויד פדרמן אמר לאחר הבחירה: "אני מאוד מאושר בשביל דני והמשפחה. כולם חשבו על המיקום, אבל הוא נבחר במקום יפה מאוד, הוא בחור יוצא מן הכלל והוא יצליח שם. אני חושב שתהיה גאווה גדולה לראות אותו. ראינו בטלפונים לפני ששידרו את זה. אני לא חושב שזו הייתה אכזבה, סך הכל בחור ישראלי בן 19 מקום 9 בדראפט ה-NBA. מאוד מרוצה ומאוד שמח בשבילו ובשביל מכבי"

צפו במיטב של דני אבדיה בליגת ווינר סל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי