ים מדר נבחר במקום ה-47 בדראפט על ידי בוסטון סלטיקס

ים מדר | ספורט1

הרכז הצעיר והמוכשר של הפועל ת"א נבחר ע"י דני איינג' בסיבוב השני, אך סיכוייו לשחק כבר העונה בליגה הטובה בעולם נמוכים. לפניו ברוטציה: קמבה ווקר ומרקוס סמארט. האדומים בירכו: "גאים בקפטן ובילד שגדל אצלנו"

(גודל טקסט)

לילה היסטורי לכדורסל הישראלי. לאחר שדני אבדיה נבחר במקום ה-9 בדראפט ע"י הוושינגטון וויזארדס, בסיבוב השני הגיע תורו של ים מדר, הרכז המוכשר והצעיר של הפועל תל אביב, נבחר במקום ה-47 ע"י בוסטון סלטיקס, המועדון שזכה בכמות האליפויות הגדולה ביותר (יחד עם הלייקרס) בתולדות ה-NBA.

ים מדר, שיחגוג בחודש הבא יום הולדת 20, הגיע להפועל תל אביב בכיתה י'א ומאותו הרגע לא הסתכל לאחור. יחד עם דני אבדיה, מדר היה חלק מרכזי בזכייה של נבחרת העתודה במדליית הזהב באליפות אירופה עד גיל 20, ובעונה שעברה זכה בתואר השחקן המשתפר של ליגת ווינר סל, לאחר עונה מרשימה עם הפועל תל אביב.

למרות הרגע ההיסטורי, מדר לא צפוי להגיע ל-NBA בעונה הקרובה בעקבות הסגל העמוס של הסלטיקס ומצבו הפיזי, שלא כל כך הרשים את הסקאוטים בליגה. ע"פ הדיווחים בארה"ב, מדר ייבחר וימשיך לשחק בעונה הקרובה בהפועל תל אביב, כשלבוסטון תהיה זכות ראשונים על השחקן ואף תוכל לסחור באופציה הזאת עם קבוצות אחרות.

בהפועל תל אביב בירכו כמובן: "אנחנו מאוד שמחים בשביל ים מדר. הילד הזה, שהגיע אלינו בגיל 15, סימן את ה-NBA כמטרה – ועמד בה כמו גדול. זו זכות גדולה בשבילנו ללוות את מי שהגיע אלינו כנער והיום השיג ציון דרך משמעותי בדרך אל החלום".

האדומים עוד הוסיפו: "ואנחנו מתרגשים גם בשבילנו. לפני 13 שנים, עם הקמת העמותה, לא ראינו אפילו בחלומות הפרועים ביותר של הקומישינר של הליגה הטובה בעולם עומד ומכריז על בחירת דראפט של שחקן מהפועל שלנו. ולא סתם שחקן, קפטן הקבוצה, הילד שגדל במחלקת הנוער שלנו".

ים מדר עם הוריו | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי