המנהל המקצועי של בוסטון הודיע: "מדר ישחק עוד עונה באירופה"

ים מדר | דני מרון

למרות שנבחר במקום ה-47 בדראפט ה-NBA, הרכז הצעיר והמוכשר של הפועל תל אביב יישאר לעונה נוספת בליגת ווינר סל: "אני מאמין שהכל קורה לטובה"

(גודל טקסט)

ים מדר נבחר הלילה (בין רביעי לחמישי) במקום ה-47 בדראפט ה-NBA, ע"י הבוסטון סלטיקס, אחד ממועדוני הכדורסל הגדולים בהיסטוריה, והקבוצה שזכתה בהכי הרבה אליפויות בתולדות הליגה הטובה בעולם, יחד עם הלייקרס. ולמרות זאת, הרכז המוכשר של הפועל תל אביב לא צפוי לשחק ב-TD GARDEN, בעיקר לאור העומס במצבת הרכזים בסגל של בראד סטיבנס, כשלפניו נמצאים ברוטציה: קמבה ווקר, מרקוס סמארט ובראד וונאמייקר.

בראיון לאחר הדראפט ל-ABC בוסטון, דני איינג', הג'נרל מנג'ר המפורסם של הסלטיקס אמר: "אנחנו לא יודעים עדיין מה התוכנית לגבי מדר, יש עוד דברים שצריך לסגור, אבל אנחנו מצפים שהוא ישחק באירופה לפחות עוד עונה אחת".

בראיון לערוץ הספורט אחרי הבחירה, אמר מדר: "קודם כל זה חלום, אתה חולם מהרגע שאתה מתחיל לשחק כדורסל להגיע ל-NBA, ולהגיע למקום כמו בוסטון, זה משהו שאי אפשר לתאר. ראיתי מההתחלה, ואני שמח בשביל דני שהלך לו כמו שצריך ואני גאה בו, אולי לא כמו שהוא ציפה, אבל אני באמת שמח ונרגש. אני גאה בעצמי ורוצה להגיד תודה למשפחה, ולכל מי שעזר לי להגיע לרגע הזה".

המתח והציפיות לאורך הערב:
"יש צוות וסוכנים שדואג לדברים האלה מסביב, ידעתי באיזה בחירות פחות או יותר אני אגיע ומתי אני אצטרך לפתוח טלוויזיה".

כיצד שמר על הפוקוס בהפועל תל אביב:
"כל זמן שאני נמצא בהפועל תל אביב ומשחק בהפועל תל אביב אז אני משתדל להתרכז באימונים ובמשחקים ובמקום שאני נמצא. היה לי זמן לחוות את הדראפט וליהנות מהחלום הזה, להיבחר זה מטורף".

צפו: שיחת הטלפון בין ים מדר לבוסטון

הדיווחים לפיהם לא ישחק העונה בבוסטון:
"אני מאמין שנדע הכל הרבה יותר טוב עוד רגע, לפני שנייה שמענו את השם וכבר כולם פה קפצו, אז לא הספקתי לשמוע יותר מדי. דיברתי עם הסוכן לפני, אבל קיבלתי 20 הודעות לפני שאני ראיתי, אז אני אדבר עם הסוכן שלי ונראה מה קורה ואיפה הדברים עומדים, ואני אדע הרבה יותר טוב".

הבחירה מספר 47:
"אני מאמין שהכל קורה לטובה, לכל אחד יש את הדרך שלו והמסלול שלו, אם המסלול שלי זה להיבחר 47 אז אני גאה ושמח ומאושר בחלקי. אני חושב שזה חלום שאתה מגיע אליו מגיל צעיר ולא מבין באמת איך עושים את זה ואיך מגיעים, זה משהו שאתה לומד בדרך, זה תהליך שאתה עובר ולומד על עצמך תוך כדי תנועה, הכל ראשוני, לא באמת ידעתי לסמן איך ומתי אני אעשה את זה, ידעתי שאני אהיה שם ואני מאמין שאני אהיה שם, לא יודע מתי, איפה או איך, אבל אני מאמין בעצמי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי