שפרד: "אסירי תודה על דני". ברוקס הבטיח: "הוא יקבל הזדמנויות"

דני אבדיה | יוסי ציפקיס

אחרי שוושינגטון וויזארדס בחרה באבדיה, המנהל המקצועי התמוגג: "הפוטנציאל שלו עצום. הרווחנו לא מעט אוהדים מישראל". המאמן החדש החמיא: "אוהב את התשוקה שלו. הוא בשל לעזור לנו"

(גודל טקסט)

דני אבדיה הגשים הלילה (בין רביעי לחמישי) חלום כשנבחר במקום התשיעי בדראפט על ידי וושינגטון וויזארדס והפך לישראלי הראשון אי פעם שנלקח בבחירת לוטרי. אקס מכבי תל אביב הבטיח לעצמו חוזה ב-NBA והוא יהפוך לישראלי השלישי בליגה הטובה בעולם, אחרי עומרי כספי וגל מקל.

טומי שפרד, המנהל המקצועי של המועדון, שחגג לאחר הבחירה באבדיה עם הקריאה "או כן", התייחס לכך שדני יהיה הישראלי הראשון בתולדות המועדון: "אנחנו לא בודקים דרכונים כשאנחנו מגייסים שחקנים, אלא מסתכלים נטו על כישרון. אנחנו אסירי תודה שדני נפל למקום התשיעי, כי הוא שחקן בעל פוטנציאל עצום".

שפרד הנרגש המשיך: "דני שחקן מוכח עם עבר ביורוליג. אני צפיתי בו מאז שהוא היה בן 16 וראיתי אותו משחק לא מעט. יש לו אופי ומוסר עבודה ואני חושב שהוא מתאים לנו מכל בחינה שהיא. ברגע שהוא היה פנוי, זו הייתה הבחירה המובנת מאליה מבחינתנו. אנחנו נרגשים מאוד מכך שהוא איתנו. אני חושב שהרווחנו לא מעט אוהדים הערב, חלק מהישראלים כבר החלו לשלוח לנו הודעות וניכר שגם הם נרגשים מאוד".

טומי שפרד | Ned Dishman / Contributor

המאמן החדש של וושינגטון, סקוט ברוקס, אמר לאחר הבחירה באבדיה: "הזריקה שלו לא רעה ואני בטוח שהיא עוד תשתפר. אני אוהב את חוכמת המשחק, הקשיחות ויכולת המסירה שלו, הוא שחקן שעולה על הפרקט ומשאיר את כל מה שיש לו. הוא יהפוך את האימונים והמשחקים שלנו לטובים יותר. מדובר בשחקן מאומן שמשחק עם תשוקה. אני חושב שהוא בשל לעזור לנו והוא הולך לקבל הזדמנויות להוכיח את עצמו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי