הכרוז של הוויזארדס משנן: המספר החדש של דני אבדיה

דני אבדיה | יוסי ציפקיס

בשל העובדה כי המספר 8, עמו הוא הוא מזוהה, תפוס על ידי רוי האצ'ימורה, הישראלי החדש ב-NBA בחר במספר 44. וגם: המסר של השחקן לאוהדי וושינגטון והפוסט הראשון אחרי הדראפט

(גודל טקסט)

בוושינגטון הבירה התעוררו היום (חמישי) לבוקר חדש, שבו דני אבדיה הוא הפנים החדשות של הכדורסל בעיר. הוויזארדס נרגשים לאחר שבחרו את הישראלי במקום התשיעי בדראפט ה-NBA ואחת ההחלטות הראשונות שאחד משני הנציגים הטריים שלנו בליגה הטובה בעולם (יחד עם ים מדר) היה צריך לקבל, קשורה למספר שילבש בגב הגופיה.

המספר 8, עמו אבדיה מזוהה והתרגל לשחק בשנים האחרונות, תפוס בסגל של הוויזארדס על ידי הפורוורד רוי האצ'ימורה, שנבחר על ידי וושינגטון באותו מקום בדראפט אשתקד. הבוקר אבדיה הבטיח כי על גב הגופיה שלו יתנוססו ספרות שהסכום הכללי שלהן יהיה 8, ואכן קיים: היהלום הישראלי בחר במספר 44, אותה לבש כבר במחלקת הנוער של מכבי תל אביב.

עוד לפני ההחלטה של אבדיה וכשהוא עדיין שוהה בישראל, הוויזארדס ממשיכים להכין את האוהדים להגעתו וכבר בשעות הבוקר (שעון ארה"ב) פרסמו ברשתות החברתיות תמונה מעוצבת שלו במדי וושינגטון, עם הכותרת: "הצצה ראשונה לדני עם תלבושת של הוויזארדס".

אבדיה כבר הספיק כמובן לערוך את חביו בחשבון האינסטגרם שלו ולעדכן כי החל מהיום הוא שחקן וושינגטון, כשגם בזה המועדון דאג לעדכן את אוהדי הקבוצה. בהמשך, השחקן בן ה-19 העלה פוסט ראשון מאז הבחירה בו וכתב: "הוקוס-פוקוס (כינוי הקבוצה בעברית: 'הקוסמים'). תודה לכולם על התמיכה". לאוהדים שלח מסר בסטורי: "וושינגטון – הנה אני בא!". ברשתות החברתיות של הוויזארדס לא מפסיקים לפמפם את השם הנוצץ החדש בסגל של סקוט ברוקס ולא מתכוונים לעצור בקרוב, לאור הכותרת באחד הפוסטים, בה נכתב: "אנחנו לא חושבים שהעלינו מספיק תוכן על דני אבדיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי