כואב הלב: קליי תומפסון קרע את גיד אכילס

קליי תומפסון פצוע
קליי תומפסון פצוע | Lachlan Cunningham/Getty Images

הצלף של גולדן סטייט ווריירס, שהחמיץ את כל העונה שעברה בשל קרע ברצועה הצולבת, צפוי להיעדר שנה נוספת מהמגרשים אחרי שספג עוד פציעה קשה

(גודל טקסט)

גולדן סטייט ווריירס המתינה שנה שלמה בסבלנות ואחרי חמש שנים של הצלחות כבירות, הסכימה לספוג הפסדים על גבי הפסדים על מנת לבחור במיקום גבוה בדראפט ולחזור מיידית למאבק האליפות. אלא שבמקביל להצטרפותו של הסנטר ג'יימס ווייסמן, שנבחר במקום השני, הגיעו החדשות על כך שקליי תומפסון נפצע ברגלו במהלך אימון. הערב (חמישי), החשש אומת והצלף שמע את הבשורה הכי נוראית שיכול היה לקבל.

הקבוצה הודיעה כי בבדיקת ה-MRI שעבר תומפסון התגלה קרע בגיד אכילס, מה שאומר כי ה"ספלאש בראדר" ייעדר למשך כל העונה הקרובה. מדובר במכה אנושה עבור שחקנה של גולדן סטייט, שלא ערך הופעה ב-NBA מאז המשחק השישי בגמר 2019, אז קרע את הרצועה הצולבת בברכו השמאלית – פציעה שגרמה לו להחמיץ את העונה שעברה במלואה.

עד הפציעה בברך תומפסון נבחר למשחק האולסטאר חמש עונות ברציפות ובעונה האחרונה שלו העמיד ממוצעים של 21.5 נקודות, 40.2% לשלוש, 3.8 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים. בקיץ 2019 הוא חתם על חוזה לחמש שנים בגולדן סטייט, בשכר של 189.9 מיליון דולר לכל התקופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי