אבדיה הוצג: "קשה לי עם הפסדים, אחזיר את וושינגטון למקום אליו היא שייכת"

דני אבדיה | Courtesy of Deni Avdija/NBAE via Getty Images

הכוכב החדש של הוויזארדס במסיבת העיתונאים: "מתרגש לפגוש את כולם. אוהב אתגרים ושדברים לא הולכים בקלות. אעשה הכל כדי שננצח". על שיתוף הפעולה עם וול וביל הוסיף: "זה משוגע. הייתי תמיד משחק איתם ב-2K"

(גודל טקסט)

היום הגדול של דני אבדיה, שנבחר הלילה (בין רביעי לחמישי) במקום התשיעי בדראפט 2020 על ידי וושינגטון וויזארדס, נמשך הערב כשהכוכב הצעיר הוצג רשמית במסיבת עיתונאים חגיגית ואמר בביטחון רב: "אחזיר את וושינגטון למקום אליו היא שייכת".

הישראלי סיפר לאוהדים החדשים על האופי שלו וסיפר: "קשה לי עם הפסדים. אעשה את הכל כדי שננצח. אני אוהב שדברים לא הולכים לי בצורה קלה. אוהב אתגרים, הם הופכים אותי לשחקן טוב יותר. אף פעם לא הסתדרתי עם אבא שלי על המרגש כי שנינו מאוד תחרותיים".

כהרגלו, אבדיה היה נראה רגוע מאוד במהלך הצגתו וסיפר כי הוא מתרגש לפגוש את כולם בוושינגטון, כאשר במוקד הוא נשאל על בראדלי ביל וג'ון וול, חבריו החדשים לקבוצה: "הייתי משחק איתם ב-2K ועכשיו אני אשתף איתם פעולה על הפרקט. זה משוגע".

על אהדתו ל-NBA הוסיף: "גדלתי בצפייה במשחקים של מכבי תל אביב בליגה הישראלית וביורוליג. לא הספקתי לצפות הרבה ב-NBA בגלל הפרש השעות שיש בין ישראל לארצות הברית. את הפלייאוף האחרון כן יצא לי לראות ולעקוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי