אוברה עבר לגולדן סטייט, בשורות טובות לים מדר?

ים מדר | דני מרון

הפורוורד, שעבר לאוקלהומה רק לפני מספר ימים כחלק מהטרייד על כריס פול, הצטרף לווריורס תמורת בחירת דראפט בסיבוב הראשון ב-2021. בוסטון שחררה את בראד וונאמייקר, הדבר עשוי להשפיע על עתיד הישראלי

(גודל טקסט)

רק ביום שני האחרון קלי אוברה עבר במסגרת הטרייד על כריס פול מפיניקס לאוקלהומה סיטי, והלילה (בין חמישי לשישי) הוא הצטרף לקבוצה חדשה בטרייד חדש – גולדן סטייט. הווריורס הלכו על הפורוורד בעקבות פציעתו של קליי תומפסון, שסובל מקרע בגיד האכילס הימני.

אוברה יגיע לקבוצה של סטיב קר תמורת בחירת דראפט בסיבוב הראשון ב-2021, אשר תעבור לאוקלהומה. הדבר יקרה רק אם גולדן סטייט תסיים במקומות 21-30, שכן אם תסיים בין 20 הראשונות הת'אנדרס יקבלו שתי בחירות בסיבוב השני של הדראפט הבא.

אוברה, אשר יחגוג בעוד כשבועיים את יום הולדתו ה-25, מתנשא לגובה של 2.01 מ' והיה הבחירה ה-15 של דראפט 2015. הוא רשם עונה מצוינת בעונה הקודמת במדי פיניקס והעמיד בבמוצע 18.7 נקודות ו-6.4 ריבאונדים למשחק במדי הסאנס.

קלי אוברה | Alex Goodlett/Getty Images

ומה קורה בגזרת ים מדר ובוסטון? ייתכן שהישראלי קיבל בשורות טובות. הסלטיקס שחררה את אחד מרכזיה, בראד וונאמייקר, וייתכן כי הדבר יפנה מקום לאקס הפועל תל אביב, שנבחר במקום ה-47 בדראפט. עם זאת, מדווח כי הקבוצה הגישה הצעה לרכז אחר, טרמונט ווטרס, אשר נבחר על ידי בוסטון במקום ה-51 בדראפט 2019.

בנושא אחר, גוראן דראגיץ', שהפך לשחקן חופשי, צפוי לחתום על חוזה חדש במיאמי, כך על פי הדיווחים. הסלובני, שהצטרף להיט באמצע עונת 2014/15 בטרייד בו לקחו חלק שלוש קבוצות, היה אחד מהשחקנים הבולטים של מיאמי בעונה הקודמת וצפוי להרוויח 20 מיליון דולר לעונה אחרי שבעונה הקודמת הרוויח 19.2. "שני הצדדים רוצים להגיע להסכם במהרה", נכתב בתקשורת בארצות הברית.

גוראן דראגיץ' | Douglas P. DeFelice/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי