הווארד צייץ "אני נשאר במקום אליו אני שייך" ושעה אחר כך עזב

דווייט הווארד
דווייט הווארד | Garrett Ellwood/NBAE via Getty Images

הסנטר הוותיק הצהיר בטוויטר על המשך דרכו בלוס אנג'לס לייקרס, אבל במקביל קבוצתו החתימה את מונטרז הארל והוא בחר לעבור לפילדלפיה והפך למושא ללעג ברשתות החברתיות

(גודל טקסט)

שוק השחקנים החופשיים נפתח הלילה (בין שישי לשבת) בליגת ה-NBA והוא בהחלט נפתח בסערה, אבל סיפור אחד הוא בהחלט יוצא דופן. עם כל הכבוד להחתמות החדשות, לפצצה שהטיל בוושינגטון וויזארדס האולסטאר ג'ול וול שדורש לעזוב או לרכש מחימקי שיתחרה עם דני אבדיה על הדקות ב-DC, הסיפור המעניין מגיע מלוס אנג'לס ונוגע לסנטר הוותיק דווייט הווארד.

הסנטר הוותיק, שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-35, לא רק ציפה להישאר עונה נוספת בלוס אנג'לס לייקרס ולנסות לסייע לה לזכות באליפות נוספת, אלא אפילו הצהיר על כך ב"טוויטר כאשר צייץ: "אני נשאר במקום אליו אני שייך. אני אוהב את כולכם בלוס אנג'לס לייקרס, סגול וזהב אף פעם לא מתיישן".

אלא שפחות משעה עברה, הציוץ נמחק והווארד השלים מעבר לפילדלפיה 76'. איך זה קרה? בלוס אנג'לס לייקרס הצליחו לשים את ידם על מונטרז הארל שחצה את הכביש מלוס אנג'לס קליפרס והווארד הוותיק החליט לקבל את הצעת הסיקסרס.

הציוץ של דווייט הווארד
הציוץ של דווייט הווארד | מסך

דריל מורי, הג'נרל מנג'ר החדש של פילדלפיה אחרי שעזב את יוסטון רוקטס, החליט לאחד כוחות עם הווארד והחתים אותו על חוזה בסך 2.6 מיליון דולר לעונה.

לפי העיתונאי מארק סטיין, בלוס אנג'לס לייקרס שוקלים את האפשרות לצרף את מארק גאסול, שיחגוג בינואר את יום הולדתו ה-36, כדי שיתפוס את המשבצת של הווארד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי