כרמלו נשאר בפורטלנד, יעד חדש לטריסטן תומפסון

דמיאן ליליארד וכרמלו אנתוני | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

עדכונים משוק השחקנים החופשיים ב-NBA: אנתוני חתם בבלייזרס לעוד שנה, הסנטר הקנדי עזב את קליבלנד לראשונה בקריירה ועבר לבוסטון. וגם: רונדו באטלנטה, איבקה בדרך לקליפרס, מיאמי עושה שינויים וחבר חדש לסטף קרי

(גודל טקסט)

יומיים בלבד חלפו מאז פתיחתו של שוק ההעברות החופשיות ב-NBA וכבר התבשרנו על עשרות שחקנים בליגה שהגיעו ליעד חדש בקריירה. רגע לפני שמבול ההחתמות נמשך היום (ראשון), נעשה כאן סדר בכל המעברים החופשיים שהתרחשו ביממה האחרונה.

* כרמלו אנתוני כבר אמר שהוא "מצא בית" בפורטלנד, והוא לא מתכוון לעזוב אותו. "מלו" חתם סיכם הלילה עם הבלייזרס על המשך דרכו בקבוצה לעונה נוספת, תמורת שכר המינימום לוותיקים.

* טריסטן תומפסון עזב את קליבלנד קבאלירס לראשונה בקריירה: הסנטר הקנדי יחזק את בוסטון סלטיקס, שהחתימה אותו על חוזה לשנתיים בשכר של 19 מיליון דולר בסך הכל.

* ראג'ון רונדו הודיע ללייקרס על אי מימוש האופציה שלו כבר אחרי הזכייה באליפות, והלילה חתם בקבוצה הבאה שלו: אטלנטה הוקס העניקה לרכז הוותיק חוזה של 15 מיליון דולר לשנתיים. בנוסף, לטריי יאנג חבר גארד נוסף בקו האחורי – כריס דאן משיקגו, שנחשב לאחד השומרים הטובים בליגה בעמדה שלו.

* אחרי שמונטרז הארל חצה את הכביש, קוואי לאונרד מנסה לצרף לקליפרס את מי שסייע לו לזכות באליפות עם טורונטו: לפי ESPN, סרג' איבקה מתכנן לעבור מקנדה ללוס אנג'לס בחוזה לשנתיים, בו ירוויח 19 מיליון דולר ותהיה לו אופציה להשתחרר אחרי עונה אחת.

* אחד מהשחקנים הגדולים שעוד נותרו חופשיים הוא מארק גאסול. הכתב אדריאן ווז'נרובסקי צייץ כי טורונטו ראפטורס מנסה לשכנע את הספרדי להישאר, אך במקביל גם גולדן סטייט מעוניינת לצרפו. הקליפרס בחנו גם את אופציית גאסול, אך בסופו של דבר הלכו על איבקה.

* גורדון היווורד נפרד מבוסטון לאחר שלוש עונות וחתם בשארלוט הורנטס לארבע שנים, בהן ירוויח 120 מיליון דולר. כבר ב-2014, הייוורד חתם על טיוטת חוזה בשארלוט כשחקן חופשי מוגבל, אך קבוצתו דאז, יוטה ג'אז, השוותה את הצעת ההורנטס והשאירה אותו אצלה. הפעם, הקבוצה בבעלותו של מייקל ג'ורדן קיבלה את היוורד.

* פול מילסאפ נשאר בדנבר: הפורוורד יחדש את חוזהו לעונה הקרובה וירוויח 10 מיליון דולר. הנאגטס כבר צירפו אתמול את ג'מייקל גרין, שעזב את הקליפרס, במקומו של ג'רמי גרנט שעבר לדטרויט.

סרג' איבקה
איבקה. מאחד כוחות עם קוואי לאונרד | Stacy Revere/Getty Images

* שינויים בסגל סגנית האלופה: ג'יי קראודר, שפתח בחמישייה של מיאמי היט בפלייאוף האחרון, עזב לפיניקס סאנס תמורת חוזה לשלוש שנים ושכר של 30 מיליון דולר. במקומו, הקבוצה מפלורידה החתימה את אייברי בראדלי לשנתיים, בהן תשלם לו 11.6 מיליון, כשגם מו הארקלס יגיע לעונה אחת וישתכר 3.6 מיליון.

* לברון ג'יימס ממשיך לגבש את סגל האלופה: חברו ללייקרס ולסוכנות "קלאץ' ספורטס", קנטביוס קולדוול-פופ, יחתום על חוזה חדש בקבוצה מלוס אנג'לס ויישאר לשלוש שנים נוספות, תמורת 40 מיליון דולר.

* בראד וונמייקר, שעזב את בוסטון, מצטרף לגולדן סטייט. הרכז חתם לשנה אחת אצל הווריירס תמורת 2.25 מיליון דולר ואחרי שהוכיח את עצמו במדי הסלטיקס, הוא צפוי לקבל לא מעט דקות כגיבוי לסטף קרי בקו האחורי.

* ניו יורק מתחזקת: הניקס צירפו הלילה שני שחקנים בחוזה לעונה אחת, הסנטר נרלנס נואל והרכז אלפריד פייטון, כשהאחרון ירוויח חמישה מיליון דולר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי