אחרי שלוש שנים באינדיאנה, טי.ג'יי ליף עבר לאוקלהומה

טי.ג'יי ליף
טי.ג'יי ליף | David Dow/NBAE via Getty Images

הישראלי/אמריקאי בן ה-23, שכיכב במכללות ובליגה הטובה בעולם רשם בממוצע פחות מ-10 דקות למשחק במדי הפייסרס, יזכה להזדמנות משמעותיות בשורות הת'אנדרס

(גודל טקסט)

בתוך כל חגיגת הדראפט הגדולה והבחירות בדני אבדיה ובים מדר, רבים שכחו שיש ישראלי נוסף ב-NBA וזהו טי. ג'יי ליף, בנו של בראד ליף שנבחר בדראפט 2017 על ידי אינדיאנה פייסרס ורשם מאז שלוש שנים די מאכזבות. הלילה (בין ראשון לשני) הגיעה בשורה מבחינתו, כאשר הוא הועבר לאוקלהומה סיטי.

הישראלי-אמריקאי בן ה-23 יעבור יחד עם בחירת סיבוב שני בדראפט בתמורה לרכז ג'יילן לקיו, בן ה-20, שיעשה את הדרך ההפוכה לאינדיאנה.

ליף, יליד תל אביב זכר לימים בהם אביו כיכב במכבי תל אביב ועוד קודם לכן זכה באליפות היסטורית עם גליל עליון, לא זכה ליותר מ-10 דקות בממוצע בשלוש עונותיו ב-NBA ובסך הכל שותף ב-139 משחקים וקלע 3.3 נקודות בממוצע. אולי כעת הוא יזכה להזדמנות הגדולה לה חיכה.

נזכיר כי במכללות היה ליף מהשחקנים הבולטים בליגה, תקופה בה שיתף פעולה עם לונזו בול וקלע בממוצע 16.3 נקודות למשחק וגם היה לוקח 8.2 כדורים חוזרים. בליגה הטובה בעולם הוא הידרדר כבר לאחוזים נמוכים מאוד – העונה קלע רק 27.8 אחוז מהזריקות מחוץ לקשת, כמעט חצי לעומת האחוז בו קלע במכללות לשלוש.

טי.ג'יי ליף
טי.ג'יי ליף | David Sherman/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי