בוגדנוביץ' מצטרף לאטלנטה, אדבאיו סיכם על הארכת חוזה בהיט

בוגדן בוגדנוביץ' בדרך לסל | Kevin C. Cox/Getty Images

חיזוק משמעותי להוקס - הגארד הסרבי (28, 1.98) חתם לארבע שנים בהעברה חופשית. הג'נרל מנג'ר: "מצאנו שחקן קליעה איכותי". הסנטר הנפלא של מיאמי ימשיך לחמש שנים בחוזה מקסימום בעלות 195 מיליון יורו

(גודל טקסט)

אטלנטה הודיעה על החתמה מרהיבה הלילה (בין שלישי לרביעי) כאשר צירפה את הגארד הסרבי בוגדן בוגדנוביץ' (28, 1.98) בהעברה חופשית. סקרמנטו קינגס, קבוצתו בשלוש השנים האחרונות, סירבה להשוות את הצעתה של אטלנטה שעמדה על 72 מיליון דולר לארבע שנים. בקינגס רצו להמשיך להתבסס בעיקר על שחקנים צעירים.

לקינגס היו 48 שעות כדי לקבל החלטה האם לשמור על בוגדנוביץ' או לתת לו ללכת. הסרבי, שעתיד לפתוח בחמישייה החזקה של אטלנטה, נפרד מהקינגס – הקבוצה הראשונה שלו ב-NBA, אליה הגיע ב-2017 אחרי שזכה ביורוליג בפנרבחצ'ה. בשנה שעברה קלע בממוצע 15.1 נקודות, סיפק 3.4 אסיסטים וגם 3.4 ריבאונדים יחד עם 1.1 חטיפות למשחק ויהיה מרתק לראותו יחד עם טרה יאנג. האם אטלנטה שרשמה חיזוק מרשים תוכל להגיע לפלייאוף המזרח?

"אני מודה לכם מקרב לב על כל האהבה ועל כך שאפשרתם לי להתחיל את הקריירה בליגה הטובה בעולם. תודה שנתתם לי להיות מי שאני ואפשרתם לי להגשים חלום. אני הולך להתגעגע לכל החברים וגם לאוהדים ולעיר שקיבלה את פני יפה". בשנת 2014 כזכור הוא נבחר במקום ה-27 בדראפט על ידי הפיניקס.

הגנ'רל מנג'ר של ההוקס, טראוויס שלנק, הסביר: "זה לא סוד שהתמקדנו ברצון לצרף שחקן קליעה איכותי מבין שוק השחקנים החופשיים. עם בוגדאן, אנחנו מרגישים שנתחזק משמעותית".

בנושא אחר, הסנטר באם אדבאיו הגיע לסיכום על הארכת חוזהו בחמש שנים במדי מיאמי היט, כך הבהיר סוכנו אלכס סארטיס בראיון ל-ESPN. העסקה הכוללת עשויה להגיע ל-195 מיליון דולר לכל התקופה, חוזה מקסימום. החוזה עצמו ייחתם רק כאשר אדבאיו יחזור למיטבו. זה יהיה החוזה היקר בהיסטוריה של ההיט, עולה על עסקת ג'ימי באטלר בסך 141 מיליון דולר.

"זה הישג שתמיד רציתי להגיע אליו, עצם היכולת להגיע לאבן דרך זו ולשנות את חיי משפחתי, לדאוג לאנשים סביבי, זה הישג גדול בעיניי. אני אעשה הכל כדי לעזור לקבוצה לנצת", אמר אדבאיו שרשם את העונה הטובה בקריירה שלו – עם 15.2 נקודות בממוצע, 10.2 ריבאונדים ו-5.1 אסיסטים, שני רק ל-MVP המכהן יאניס אנטטוקומפו. הוא נבחר לחמישיית ההגנה השנייה של העונה וכל למשחק האולסטאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי