אבדיה המריא לארה"ב: "אעמוד בציפיות, בוושינגטון אוהבים אותי"

דני אבדיה | יוסי ציפקיס

הכוכב הצעיר שנבחר תשיעי בדראפט ה-NBA, ענה לשאלות אחרונות בנתב"ג לפני שהוא מצטרף לאימוני הוויזארדס: "הלוואי שאגשים את כל החלומות, אין עליי לחץ או סיבה לחשוש ואני רוצה להגיע עם הקבוצה להישגים"

(גודל טקסט)

כשבוע אחרי שנבחר במקום התשיעי בדראפט ה-NBA על ידי וושינגטון וויזארדס והפך כמובן לישראלי שנבחר הכי גבוה, שיא שספק אם יישבר, המריא הערב (שישי) דני אבדיה לארצות הברית.

אבדיה, מלווה בהוריו ובסוכנו, התייצב בשדה התעופה בן גוריון והשיב לשאלות התקשורת שהגיעה למקום: "ההתרגשות אדירה, כי אני יוצא למסע חדש וזה נפלא שאוכל לייצג את המדינה. אני באמת מתרגש. זה לא קל לעזוב את המקום בו גדלת, את הקבוצה בה גדלת, את החברים והמשפחה, אבל אני מאמין שהכל לטובה ושזה ישתלם".

אבדיה נשאל מה הוא יודע על הווזיארדס והשיב: "הבנתי שזו קבוצה שמאוד אכפת לה מהשחקנים שלה. בינתיים קיבלתי המון פרגון מהארגון, באמת אוהבים אותי שם ואני מקווה שאגיע עם וושינגטון להישגים ושנהיה קבוצה טובה. הלוואי שאוכל להגשים את כל החלומות שם".

על הציפיות אמר אבדיה: "אני כבר מחכה לפגוש את הקבוצה והחברים החדשים, שחקנים שחלמתי לפגוש ועכשיו אשחק איתם. זה מטורף. אין לי סיבה לחשוש מכלום, אין עליי לחץ ואני יודע שכל עם ישראל מאחוריי ורוצה בהצלחתי. זו לא הפעם הראשונה שאני מתמודד עם ציפיות ואני אעמוד בהן גם עכשיו".

דני אבדיה , וושינגטון וויזארדס | ספורט1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי