"ייתכן שמדר ימצא את עצמו יותר מהר ממה שהוא חושב בבוסטון"

ים מדר | ספורט1

בארה"ב התייחסו לבחירה ה-47 בדראפט ה-NBA וציינו שאולי עדיף שהישראלי יגיע כבר בקרוב לליגה הטובה בעולם: "סיכוי גדול להצליח, מוסר בחסר ומצטיין מטווח שלוש הנקודות. איכותי מאוד"

(גודל טקסט)

ים מדר בימים אלו מציג יכולת טובה במדי נבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה 2022, אך כזכור רק לפני כשבועיים הוא חווה את רגע השיא בקריירה שלו כאשר נבחר במקום ה-47 בדראפט ה-NBA על ידי בוסטון סלטיקס.

לאחר הבחירה, הנהלת המועדון המעוטר כבר הודיעה כי הרכז בן ה-19 יישאר בעונה הקרובה בהפועל תל אביב, כאש הוא יהיה במעקב של אנשי הקבוצה. באתר החדשות 'USA Today' התייחסו היום (שני) לבחירה של מדר ואף ציינו כי אולי עדיף שהישראלי יגיע כבר בקרוב לליגה הטובה בעולם.

"בלי ספק, מדר הוא לא בחירה רעה. יש לו סיכוי גדול להצליח ב-NBA. הוא מוסר בחסד וגם מצטיין מטווח שלוש הנקודות. עבור צוות אימון שחושב קדימה, הבחירה להשאיר אותו בינתיים באירופה נראית הגיונית, אך לא מן הנמנע שהוא ימצא את עצמו יותר מהר ממה שהוא חשב בסגל של בוסטון".

ים מדר. "ללא ספק, הוא לא בחירה רעה" | Germán Vidal/SOPA Images/LightRocket via Getty Images

באתר נוסף שעוסק בבוסטון נכתב: "למרות שים מדר הוא לא הכישרון הכי גדול שנרשם לדראפט 2020, אסור לטעות איתו. הבחור הזה איכותי מאוד. עם הנתונים הקיימים שלו הוא יכול להיות גארד מחליף ב-NBA. הוא מזכיר ביכולות של את דנטה אקסום, ששיחק שנים רבות בקליבלנד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי