דוראנט נגד האקסית והדרבי של לוס אנג'לס: פורסמו משחקי פתיחת ה-NBA

קווין דוראנט
קווין דוראנט | Mike Lawrie/Getty Images

ב"אתלטיק" חשפו את התכנית ללילה הראשון של העונה: הקאמבק של KD יהיה במפגש בין ברוקלין לגולדן סטייט. הלייקרס של לברון, עם הרכש הטרי ש"נחטף" מהיריבה העירונית, יתמודדו מול הקליפרס

(גודל טקסט)

בקושי התחלנו להתגעגע וכבר עונה חדשה של NBA נמצאת בפתח. בדיוק בעוד 20 ימים, ב-22 בדצמבר, תצא לדרך עונת 2020/21 והערב (רביעי) דיווח כתב "האתלטיק" המוערך, שאמס צ'ראניה, על המשחקים שמחכים לנו בליל הפתיחה: ברוקלין נטס המסקרנת תפגוש את גולדן סטייט ווריירס, בעוד שתי הקבוצות מהעיר לוס אנג'לס, הלייקרס והקליפרס, יתמודדו זו מול זו בדרבי.

מבחינת המשחק הראשון מבין השניים, מדובר במה שאמור להיות ערב החזרה של קווין דוראנט לפרקט אחרי שנה וחצי, בו כוכבה של ברוקלין יפגוש את קבוצתו הקודמת, אותה עזב בקיץ 2019 לאחר הפציעה בגיד אכילס שהשביתה אותו לתקופה ארוכה. מעבר לכך נזכה כמובן לחזות בקיירי אירווינג, שלא שיחק אף הוא מאז חודש פברואר בשל פציעה וישוב ישירות לדו-קרב מול סטף קרי, שהחמיץ בעצמו את מרבית העונה הקודמת לאחר ששבר את כף ידו השמאלית. בנוסף, נקבל הצצה ראשונה לרוקי המוכשר שנבחר על ידי גולדן סטייט בדראפט האחרון: הסנטר ג'יימס ווייסמן.

במשחק השני, לברון ג'יימס והלייקרס שזכו באליפות לפני חודש וחצי בלבד, יפגשו את היריבה העירונית שסיימה את העונה האחרונה באכזבה גדולה, כששמטה יתרון 1:3 בסדרת חצי גמר המערב והודחה על ידי דנבר נאגטס. בחלון ההעברות, הלייקרס ביצעו מחטף מתחת לאף של הקליפרס וצירפו את מונטרז הארל, סנטר הקליפרס בשלוש השנים האחרונות, שאף נבחר לשחקן השישי של העונה ב-2019/20. גם העונה שעברה נפתחה בעימות בין שתי הקבוצות מלוס אנג'לס ועל אף שמדובר רק בערב המשחקים הראשון, קוואי לאונרד וחבריו בוודאי ירצו לספק הצהרת כוונות ולשחזר את הניצחון שהשיגו אשתקד.

מוקדם יותר, לפנות בוקר, ב-ESPN פורסם לוח המשחקים הצפוי לערב חג המולד, שיהיה אחד הראשונים של העונה בניגוד ללו"ז הנהוג בכל שנה, זאת כמובן בעקבות השינויים שכפה משבר הקורונה. לוקה דונצ'יץ' יערוך את הופעת הבכורה שלו ביום המשחקים החגיגי, כשדאלאס מאבריקס תפגוש את לוס אנג'לס לייקרס.

במשחק הראשון באותו יום ישחקו זאיון וויליאמסון וניו אורלינס פליקנס נגד פיינליסטית העונה שעברה, מיאמי היט. לאחר מכן יעלו לפרקט יאניס אנטטוקומפו ומילווקי באקס, שיתמודדו מול גולדן סטייט. דוראנט יככב גם בחג המולד וישתתף במפגש המסקרן בין ברוקלין נטס לבוסטון סלטיקס ואחרי המשחק בין הלייקרס לדאלאס, את הלילה ינעל המשחק בין דנבר נאגטס ללוס אנג'לס קליפרס.

אנתוני דייויס, לברון ג'יימס
ג'יימס ודייויס. דרבי בפתיחת העונה | Andrew D. Bernstein/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי