Sport1 Banner

אבדיה: "יחמם לי את הלב לראות ילדים לובשים את הגופיה שלי"

דני אבדיה | וושינגטון וויזארדס

צפו ביהלום לובש את מדי וושינגטון וויזארדס לראשונה ומשוחח עם התקשורת: "החלפתי כמה מילים עם וול ובראדלי, אני מקווה להיות הדני הכי טוב שאפשר ואם אוכל לפתוח בחמישייה זה יהיה מדהים"

(גודל טקסט)

קבוצות ה-NBA החלו אתמול (שלישי) בתקופת ההכנה לקראת העונה החדשה, כאשר בימים הראשונים האימונים נערכים במתכונת של קפסולות של ארבעה שחקנים בכל יום. לאחר שמאמנו סקוט ברוקס הביע התלהבות לגביו ביום הראשון של קדם העונה,

היום דני אבדיה התייצב לאימון הראשון שלו בוושינגטון וויזדארס, יחד עם הסנטר תומאס בראיינט ושחקן רכש נוסף של "הקוסמים" – אנתוני גיל, שכבר פגש את אבדיה ביורוליג, כשחקן חימקי מוסקבה בעונה שעברה.

אבדיה לבש לראשונה את הגופיה עם המספר 9, שוחח עם התקשורת שנכחה במקום כחלק מה"מדיה דיי" ואמר: "לראות ילדים לובשים את הגופייה שלי יחמם לי את הלב, מה עוד אפשר לבקש? להיות מושא להערצה זה מדהים. אני מקווה שהם יקלעו יותר כשילבשו את הגופיה שלי. החלפתי כמה מילים עם ג'ון וול ובראדלי ביל, אבל עדיין לא דיברנו כמו שצריך. אני כבר יודע שהם בחורים נהדרים ואוהבים לעבוד קשה, את המשחק ואת חבריהם לקבוצה מאוד חשובים עבורם. אני שמח ומתרגש מאוד להכיר אותם".

אבדיה מציג את המספר החדש שלו | צילום מסך

עוד אמר הישראלי: "אני חושב שאני שחקן מעבר מעולה ומצפה כבר לשחק מול השחקנים הגדולים, אלה שהייתי משחק איתם בתור ילד קטן במשחקי וידאו. אני מכבד את כל השחקנים, אני פשוט מנסה לעבוד קשה ולהיות הדני הכי טוב שאפשר, אם הדני הכי טוב יכול לפתוח בחמישיה, זה יהיה מדהים. אם הקבוצה תנצח ויהיה לי חלק בזה, זה לא באמת משנה מבחינתי".

"אני לא יכול לחכות לעלות על המגרש איתו", אמר גיל על היהלום הישראלי וסיפר כיצד היה לשמור עליו ביורוליג: "הוא לא פגש זריקה שהוא לא אוהב, אבל הוא מסוגל לקחת את הזריקות האלה ולקלוע אותן, כך שאתה חייב להיות מוכן לזה. יש לו את האש הזו בתוכו והיא מתפרצת בכל משחק ומשחק".

גם בראיינט דיבר על אבדיה: "הוא שחקן דינמי שמסוגל להגיע לטבעת, עם סט כישורים גדול שמתאים למעבר ל-NBA וישתלב היטב בשיטה שלנו".

עוד באותו נושא: דני אבדיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי