חדשות גדולות לאבדיה: ווסטברוק יגיע לוושינגטון

ראסל ווסטברוק | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

הכוכב יעבור בטרייד מיוסטון לוויזארדס, ג'ון וול יעשה את הדרך ההופעה ויצטרף לרוקטס, שיקבלו גם בחירת דראפט בסיבוב הראשון ב-2023

(גודל טקסט)

חיזוק משמעותי מגיע לוושינגטון. דני אבדיה ישתף פעולה עם ראסל ווסטברוק, שיצטרף לוויזארדס בטרייד תמורת ג'ון וול, אשר יעשה את הדרך ההפוכה ליוסטון. הרוקטס יקבלו בתמורה גם בחירת דראפט בסיבוב הראשון ב-2023.

ווסטברוק בן ה-32 רצה, על פי הדיווחים, לעזוב את יוסטון אחרי עונתו היחידה בקבוצה, אליה הגיע לאחר 11 עונות במדי אוקלהומה. הכוכב, שב'בועה' נאלץ להאבק עם הידבקות בנגיף הקורונה ומתיחה בשריר הארבע הראשי, סיים את העונה הקודמת עם ממוצעים של 27.2 נקודות, 7.9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים למשחק.

לווסטברוק היסטוריה ארוכה עם מאמן וושינגטון, סקוט ברוקס, שאימן אותו במשך שבע שנים במדי הת'אנדרס. ה-GM של הוויזארדס, טומי שפרד, אמר לאחר הפיכת הטרייד לרשמי: "לא יכולנו לוותר על ההזדמנות לצרף שחקן ברמה כזו ועם אופי כמו שלו. ההחלטה להיפרד מג'ון וול הייתה קשה, הוא אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה של הקבוצה".

דני אבדיה | וושינגטון וויזארדס

זו הפעם הראשונה בקריירה שווסטברוק ישחק במזרח, ומדובר ללא ספק בחדשות גדולות עבור אבדיה, שקבוצתו הופכת כעת לחזקה הרבה יותר ולאחת המסקרנות העונה ב-NBA. השניים ישחקו בלילה שבין ראשון הבא לשני מול ברוקלין במשחקי טרום העונה ויערכו הופעת בכורה לא רשמית במדי קבוצתם החדשה.

רק אתמול (רביעי) אבדיה ערך את אימון הבכורה שלו במדי הוויזארדס, לבש את הגופייה מספר 9 ואמר: "אני מקווה להיות הדני הכי טוב שאפשר ואם אוכל לפתוח בחמישייה זה יהיה מדהים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי