על 20 דולר: צפו בהתערבות בין דני אבדיה למאמן וושינגטון

דני אבדיה | וושינגטון וויזארדס

הפורוורד היה צריך לפגוע בטבעת מהחצי בידו החלשה, כדי שלא לשלם לסקוט ברוקס - הצליח? התשובה בפנים. וגם: בראדלי ביל החמיא לישראלי והתייחס לראשונה לטרייד וול-ווסטברוק, ונגד מי הוויזארדס יפתחו עונה?

(גודל טקסט)

בעוד פחות משלושה שבועות הוא כבר יידרש להתמודד עם הלחץ לספק את הסחורה ולעזור לקבוצה לנצח, אך בינתיים, דני אבדיה עושה חיים באימוני הוושינגטון וויזארדס. כיאה למעמדו כרוקי, הישראלי שנבחר תשיעי בדראפט נאלץ להתמודד עם כל מיני משימות משעשעות. הפעם, מאמנו סקוט ברוקס העמיד בפניו אתגר בסוף האימון: אבדיה היה צריך לפגוע בטבעת בזריקה מהחצי ביד שמאל, החלשה שלו, כאשר אם לא היה מצליח, הוא היה חייב לברוקס 20 דולר. הפורוורד עמד במשימה וקיבל מחיאות כפיים מחבריו לקבוצה.

מי שהחמיא לאבדיה היה לא אחר מאשר הכוכב הגדול של הוויזארדס, בראדלי ביל: " הוא הרבה יותר גדול ממה שאנשים חושבים. הוא לוחם. הוא מסוגל לקלוע טוב, יש לו טכניקה טובה. נזרוק אותו לאש ונראה ונראה מה הוא יכול לעשות".

ביל, שדחה ביום את ההתייצבות שלו מול התקשורת בהמשך להודעה על הטרייד שהנחית את ראסל ווסטברוק בקבוצה ושלח את ג'ון וול ליוסטון, סיפק התייחסות ראשונה לעסקה ולחברו החדש לקו האחורי: "זה היה שבוע אמוציונלי, לתת להכל לשקוע ולהבין שאחיך כבר לא כאן איתך יותר. ג'ון הוא אח שלי, הקשר בינינו הוא הרבה מעבר לכדורסל. קשה לא להיות אמוציונלי עכשיו. הרבה אנשים רצו להפריד בינינו, אבל זה היה בדיוק ההפך", סיפר הקלע וניסה לתאר כיצד יהיה המפגש הראשון עמו: "לא יודע, ג'ון הוא כל מה שאני מכיר בקריירה שלי, כך שזה יהיה מוזר ושונה. זה יהיה תחרותי, זה בטוח. הוא כנראה ינסה לקלוע עלינו 60 נקודות, אבל זה יהיה מאהבה".

לגבי ווסטברוק, מלך הסלים של וושינגטון בעונה שעברה ציין שהוא מבין את החשיבה של הארגון, לפיה הטרייד ישפר את הקבוצה: "זה בהחלט קשה, אבל גם לגמרי נהדר לקבל את ראס שיבוא וייתן 100 או 1000 אחוז מאמץ בכל ערב. אני ממש לא חושב שראס יגיע לכאן וינסה לנהל את ההצגה ולעשות הכל בעצמו. אני מכיר אותו קצת מחוץ למגרש ואני מעריץ שלו. הוא איש משפחה נהדר ובחור עם אופי מצוין. הוא רכז אמיתי ואני שוטינג גארד אמיתי. רק זה, בפני עצמו, מראה שאנחנו מתאימים. כולם יודעים שראס סופר אגרסיבי, אבל אני אוהב אגרסיביות".

גם המאמן ברוקס התייחס להגעת ווסטברוק, שכידוע שיחק תחתיו מספר רב של עונות באוקלהומה סיטי. המאמן הדגיש שמדובר באחד הרכזים הטובים בליגה בכל הנוגע לריבאונד ונשאל האם אי פעם ניסה להשתלט על הסגנון האינטנסיבי של ווסטברוק: "לא, אני מעריך את זה. אני חושב שהאוהדים מעריכים את זה וגם התקשורת. הרבה יותר קל להרגיע שחקן מאשר להגיד לו שישחק חזק. פעם שאלתי אותו למה הוא תמיד כועס במהלך משחקים והוא ענה לי 'קואץ', אני לא אוהב 58 רכזים בליגה הזאת'. הוא לא חבר של הקבוצות האחרות, אני מעריך את זה".

המנהל המקצועי, טומי שפרד, נפרד ממי שהיה הפנים של המועדון בעשור האחרון: "לפני שנדבר על מי שמגיע, אני רוצה להקדיש זמן לזה שעוזב. ג'ון וול הוא אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה של המועדון הזה. הוא אדם מאוד יקר לי. יש לנו מערכת יחסית יוצאת דופן, עוד מהרגע שהוא נכנס לכאן. רק לראות את ג'ון להפוך לאדם שהוא היום, הופך את הפרידה לקשה. מבחינה אמוציונלית, הטרייד הזה היה לי קשה מאוד, הקשה ביותר ב-27 השנים שאני בעסק הזה".

בנוסף, הערב פורסם לוח המשחקים של הוויזארדס לעונה הקרובה, כאשר המועד המעניין ביותר, באופן טבעי הוא זה שבו ג'ון וול יחזור לוושינגטון כשחקן הרוקטס. אותו אירוע יקרה ב-15 בפברואר, אך כבר ב-26 בינואר הרכז יפגוש את קבוצתו לשעבר, כשיארח אותה ביוסטון. דני אבדיה וחבריו יפתחו את העונה בלילה שבין ה-23 ל-24 בדצמבר, במשחק חוץ נגד פילדלפיה 76' וב-22 בפברואר, היהלום הישראלי יפגוש לראשונה את לברון ג'יימס, כשהקבוצה מבירת ארצות הברית תשחק נגד האלופה לוס אנג'לס לייקרס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי