אבדיה נפצע באימון וושינגטון, ווסטברוק החמיא: "עובד קשה מאוד"

דני אבדיה | וושינגטון וויזארדס

האולסטאר החדש של הוויזארדס נשאל על חבריו החדשים, ביניהם הישראלי שנפגע קל בברך אולם אמור להתייצב באימון הבא כרגיל: "הם צריכים להקשיב למאמן ולצוות, זו הדרך היחידה שלהם להשתפר"

(גודל טקסט)

ראסל ווסטברוק התייצב בתחילת השבוע לראשונה לאימון עם חבריו החדשים בוושינגטון וויזארדס ופגש גם את דני אבדיה שסיפר על התרגשותו לקראת שיתוף הפעולה עם הכוכב, אבל היום (שלישי) זכינו להתייחסות ראשונה מצדו של האולסטאר על הישראלי – שוושינגטון עדכנה כי נפצע בברכו בצורה קלה באימון, ערך אימון חלקי וצפוי לשוב כרגיל ביממה הקרובה לטענת המאמן סקוט ברוקס.

ווסטברוק התראיין בפודקאסט "Off The Bench" של קווינטון מאיו וכשנשאל על החבר'ה הצעירים בקבוצה, ביניהם אבדיה, החמיא: "הם עובדים קשה מאוד, מגיעים לאימון לפני כולם ועוזבים אחריו, אבל הדבר הכי חשוב שלמדתי הוא שהם צריכים לעבוד ולדעת להקשיב. הדבר הכי גדול שהם יכולים לעשות זה להקשיב למאמן ברוקס ולצוות שלו, זו הדרך היחידה שלהם להשתפר. הם יכולים לטעות, כשחבר'ה צעירים באים לעבוד אני יכול לחיות עם זה, אבל הם צריכים לבנות הרגלים שיעזרו להם וכך גם הקריירה שלהם תהיה טובה יותר והקבוצה תשתפר".

ווסטברוק, עם כל הכבוד לאבדיה, דיבר בעיקר על שיתוף הפעולה הצפוי עם בראדלי ביל ואמר על כך: "זה יהיה תהליך למידה עבור שנינו. בראד צריך ללמוד אותי, אבל יותר חשוב שאני אלמד אותו כי הוא בעמדה שהוא יכול להתקדם ממנה צעד אחד נוסף. העבודה שלי תהיה לעזור לו ולהפוך את המשחק לקל יותר עבורו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי