הארדן הגיע לאימון יוסטון, מוכן לעבור לפילדלפיה וברוקלין

ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן | Takashi Aoyama/Getty Images

ה-MVP לשעבר הבין שהסיכויים שלו לשתף פעולה עם דוראנט ואירווינג נמוכים, והכניס לרשימת הקבוצות אליהם יהיה מוכן לעבור את הסיקסרס, אליה עבר הג'נרל מנג'ר של הרוקטס ב-13 השנים האחרונות, דריל מורי

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)

ג'יימס הארדן הגיע היום (שלישי) לטויוטה סנטר, אולמה הביתי של היוסטון רוקטס כדי לעבור את הבדיקות הרפואיות, כך מדווח כתב ה-NBA הבכיר ב-ESPN, אדריאן ווז'נאוסקי. ע"פ הדיווח, הארדן הודיע להנהלת הרוקטס כי הוא מוכן לעבור לברוקלין, פילדלפיה ומועמדת נוספת לתואר.

ה-MVP לשעבר נעדר מפתיחת האימונים לאחר הבקשה שלו לעבור בטרייד לברוקלין כדי ליצור סופר-טים עם קיירי אירווינג וחברו לשעבר מאוקלהומה, קווין דוראנט. לאחר הבקשה הזאת, חברו לקבוצה, ראסל ווסטברוק, נשלח בטרייד לוושינגטון תמורת ג'ון וול.

לאחר שהארדן הבין כי מעבר בטרייד לברוקלין הוא בגדר בלתי אפשרי, הארדן הודיע לרוקטס שיהיה מוכן לעבור גם לפילדלפיה 76', אליה עבר הג'נרל מנג'ר הקודם של יוסטון, דריל מורי. הארדן הודיע ליוסטון כי מועמדות נוספות לתואר יהיו רלוונטיות בעיניו.

ע"פ הדיוח, עד כה, יוסטון ופילדלפיה עדיין לא ניהלו מגעים בנוגע לטרייד, וכבר הודיעו כי לא ימהרו לפרק את הצמד של בן סימונס וג'ואל אמביד. השניים מחזיקים בחוזי ארוכי טווח, שסימונס נכנס לעונה הראשונה שלו בחוזה של 170 מיליון דולר, בעוד לאמביד נשארו שלוש שנים בהם ירוויח מעל 94.7 מיליון דולר.

יוסטון תדרוש נכסים רבים עבור טרייד שיכלול את הכוכב המזוקן, וע"פ הדיווחים, הם מצפים לקבל מספר שחקנים צעירים עליהם יוכלו לבנות את המועדון, בנוסף לבחירות דראפט מרובות וחוזי רוקים. יוסטון כבר הודיעו להארדן שלא ימהרו להעביר אותו בטרייד, וכנראה שיצטרכו לטפל בכוכב ממורמר בעונה הקרובה, סיטואציה שמזכירה את זו של אנתוני דייויס בניו אורלינס לפני שנתיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי