אבדיה: "נבחרתי גבוה מסיבה כלשהי, ווסטברוק? כולנו בני אדם"

דני אבדיה | הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

הפורוורד הישראלי של וושינגטון וויזארדס, שנבחר במקום התשיעי בדראפט, התראיין: "הקצב כאן מהיר יותר, זה קרה לי גם במכבי ת"א. אני צריך לפרוץ"

(גודל טקסט)

דני אבדיה עשה היסטוריה כאשר נבחר במקום התשיעי בדראפט ה-NBA והצטרף לוושינגטון וויזארדס. הפורוורד הישראלי העניק היום (רביעי) ראיון לתקשורת בארה"ב ודיבר על התאקלמותו בקבוצה החדשה ושיתוף הפעולה עם ראסל ווסטברוק.

שיתוף הפעולה עם ווסטברוק: "אם להיות כן, בהתחלה זה היה מגניב אבל בסופו של דבר כולנו בני אדם ואנחנו משחקים כדורסל".

"יש לי את היכולות, נבחרתי במקום גבוה מסיבה כלשהי", המשיך אבדיה. "אני איש תחרותי, אוהב לנצח, ואתן תמיד 100%. אני לא מאמין שתהיה לי בעיה כזו או אחרת. אני עובד הרבה על הזריקה שלי ואני חושב שהשתפרתי".

דני אבדיה | וושינגטון וויזארדס

"לא היו לי תפקידים של רוקי לפני שהגעתי ל-NBA, אבל כן צחקו עליי והיו קושרים לי את הנעליים ומבלגנים לי את הארון. אני רגיל לדברים האלה", סיפר דני. "אני מביא את האוכל לשחקנים בתור רוקי? זה מתוך אהבה, חייב לעשות את זה מתוך אהבה".

ההבדל ברמת האימונים: "זה שונה, אני לא אשקר. כשהייתי במכבי תל אביב, התחלתי לשחק מהר יותר בגלל שדברים היו חדשים עבורי. הכל מרגיש מהיר עבורי. אני מאמין שארגיש שהמשחק איטי יותר ברגע שהעונה תתחיל, אלה דברים שקורים בהתחלה כי הם חדשים לך. אני מנסה לעשות הכל מהר כי אתה מתרגש. אני לא מאיץ בעצמי, להפך, אני משחק בצורה שקולה יותר. זה קרה לי בעונה השלישית באירופה, הרגשתי שהכל יותר איטי בשבילי. אני קורא את המשחק טוב יותר וזה יקרה גם פה, צריך להתרגל. אני צריך לפרוץ ומאמין שאשתפר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי