יתאחד עם מארק? פאו גאסול: "יהיה מיוחד לחזור ללייקרס"

האחים גאסול. פאו ניצח
פאו גאסול, מארק גאסול | AFP

לאחר שאחיו הצעיר הצטרף לאלופת ה-NBA, הסנטר בן ה-40, שכבר שקל פרישה בעקבות פציעה בכף הרגל, חולם לאחד איתו כוחות ולשוב לקבוצה עמה זכה בשתי טבעות אליפות: "יהיה מדהים אם אוכל להצטרף"

(גודל טקסט)

אחת ההחתמות החשובות שביצעה לוס אנג'לס לייקרס בפגרה החולפת במטרה לשמור על תואר האליפות ב-NBA, הייתה זו של מארק גאסול. מעבר לעובדה שמדובר בשחקן ההגנה של העונה ב-2013 ובאלוף 2019 עם טורונטו ראפטורס, הצטרפותו של הסנטר הספרדי לקבוצה מעיר המלאכים הפכה אותו ואת אחיו הגדול, פאו, לצמד האחים הראשון ששיחקו שניהם בלייקרס וגרמה לאח הבכור לחלום על שיתוף פעולה בעונה הקרובה – כך פורסם אמש (רביעי) ב-ESPN.

פאו גאסול בן ה-40, שזכה עם הלייקרס בשתי האליפויות ב-2008 וב-2009, כבר נאלץ להתחיל לשקול פרישה ממשחק פעיל בעקבות פציעה בכף הרגל שמנעה ממנו לשחק מאז מרץ 2019. אלא שהסנטר הוותיק והמעוטר עדיין לא הרים ידיים, וכעת הוא מכוון לעונת פרישה במדי הסגולים-זהובים מלוס אנג'לס, יחד עם אחיו הצעיר: "יש שם המון משמעות והיסטוריה. לא אשקר, זה יהיה מאוד מיוחד ועכשיו שאחי נמצא שם, אפילו מיוחד יותר. אבל אני לא בעמדה שאני יכול לבוא בדרישות, אין לי 10 הצעות על השולחן", אמר גאסול על האפשרות לחזור ללייקרס.

מי שהוביל את נבחרת ספרד לאליפות עולם ב-2006 ולשלוש מדליות אולימפיות, בין השאר, עבר שני ניתוחים לשיקום שברי מאמץ בכף רגלו השמאלית ולאחר תקופה ארוכה בה התקשה לדרוך על הרגל, ניסה לחזור לכושר משחק במשחקי 2 על 2 באזור מגוריו, בצפון קליפורניה.

פאו גאסול
פאו גאסול בימיו בלייקרס | Lisa Blumenfeld/Getty Images

כבר ב-2007, כששיחק בממפיס גריזליס, הבכור מבין האחים ניסה לשכנע את קבוצתו לבחור במארק בדראפט, דבר שדווקא הלייקרס עשו בסופו של דבר. שבעה חודשים לאחר מכן, פאו חבר לקובי בראיינט בעיר המלאכים, בטרייד שכלל את העברת הזכויות על מארק לממפיס, הקבוצה שנהנתה מהאח הצעיר בשיא הקריירה שלו. "זה יהיה מדהים אם תקרה סיטואציה שבה אני יכול להצטרף לקבוצה באיזשהו שלב", הוסיף פאו לגבי הסיכוי לשיתוף פעולה עם אחיו, אפשרות שלאו דווקא תבוא בחשבון מבחינת הלייקרס.

מעבר לעונת פרישה במועדון בו זכה בשתי טבעות אליפות, לצדו של מארק, פאו גאסול גם יודע שחזרה לפעילות עשויה לאפשר לו השתתפות במשחקים האולימפיים בטוקיו בקיץ הקרוב, כאשר בנבחרת ספרד צפויים לתת לו את הכבוד הראוי ולזמנו לסגל אם יהיה כשיר ב-100%.

מארק גאסול
מארק גאסול. האח הבכור יצטרף? | NICOLAS ASFOURI/AFP/Getty Images
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי