כצפוי: ב-NBA אישרו שלא ייערכו השנה משחקים באירופה

משחק NBA בפריז | Garrett Ellwood/NBAE via Getty Images

למרות שאדם סילבר וראשי הליגה הטובה בעולם עוד קיוו שיתאפשר לקיים לפחות משחק אחד בפריז, בירת צרפת, כעת נמסרה ההודעה שהדבר לא יתאפשר בעקבות נגיף קורונה המתפשט. אולי ב-2022?

(גודל טקסט)

זה לא מפתיע, אבל כעת זה הופך לרשמי: למרות הרצון של אדם סילבר וראשי ה-NBA להמשיך לקיים בכל שנה מספר משחקים באירופה, בעקבות התפרצות נגיף קורונה בעולם והעובדה שעדיין ברחבי העולם ויבשת אירופה בפרט מתקשים להתמודד איתו, הוחלט לבטל את המשחק שתוכנן להיערך בפריז בחודש הבא.

השנה אמור היה להיערך משחק בין אטאלנטה הוקס לברוקלין נטס בבירת צרפת, כך על פי הפרסומים כי הודעה רשמית מעולם לא יצאה, אולם ב"לאקיפ" פורסם שבלית ברירה הוחלט על ביטול המפגש שייערך כמובן כמתוכנן בארצות הברית. עם זאת, ראשי ה-NBA הבהירו כי בכוונתם לקיים משחקי NBA אירופה בהקדם האפשרי, אולם נראה שהדבר לא יתאפשר לפני 2022 גם משיקולי לוח זמנים. כזכור, בינואר שעבר אירחה פריז את המשחק בין מילווקי באקס לשארלוט הורנטס.

"למרות שאנו מאוכזבים מכך שהתנאים מנעו מאיתנו לקיים את המשחק בפריז, אנחנו מחויבים יותר מתמיד להעמיק את הקשר שלנו עם אוהדינו הצרפתים ועם השחקנים והקבוצות האהובים עליהם", אמר ראלף ריברה, מנהל הסניף האירופי ב-NBA. "אנו מצפים לעבוד עם השותפים שלנו כדי להפוך את העונה הקרובה למרגשת יותר ולשחק בצרפת בעונות הקרובות, כאשר יהיה בטוח לארגן אירועים ומשחקים כאלה".

יאניס אנטטוקומפו והאוהדים בפריז | Garrett Ellwood/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי