אבדיה ישחק 20 דקות נגד ברוקלין, וושינגטון פתחה טוויטר בעברית

דני אבדיה | הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

אחרי סרטון חנוכה ששבר את הרשת, הוויזארדס נענו לדרישות ומעתה יש להם עמוד במיוחד עבור הקהל הישראלי: "מקווה שתהנו, כל התוכן כאן יהיה בעברית", אמר הכוכב הצעיר שמאמנו אישר כי משחקו הראשון קרוב מתמיד

(גודל טקסט)

דני אבדיה הגיע ל-NBA. הבחירה מספר 9 בדראפט 2020 מצליח לעורר לא מעט רעש בארצות הברית, בעיקר ברשתות החברתיות, וכעת גם הגיעה התשובה של קבוצתו, וושינגטון וויזארדס: עמוד רשמי של הקבוצה בעברית, במיוחד עבור הישראלים.

אתמול (חמישי), ערב נר ראשון של חנוכה, וושינגטון וויזארדס העלתה ברשתות החברתיות סרטון של דני אבדיה מדליק נר ראשון של חנוכה – שהביקורת היחידה עליו הייתה יכולות השירה שלו.

עם זאת, ביקורת נוספת שנשמעה בעקבות אותו סרטון הייתה מתי יהיה לוויזארדס עמוד רשמי בשפה העברית? והפלא פלא, זה קרה הערב. "ברוכים הבאים לחשבון שלנו בשפה העברית עם פוקוס ישראלי! עקבו אחרינו וספרו מה תרצו לקבל בחשבון הזה במהלך העונה!", נכתב בשפה העברית כמובן.

גם דני אבדיה התייצב לסרטון נוסף לכבוד האירוע ואמר: "שלום לכל האוהדים הישראלים של וושינגטון וויזארדס, אני רוצה לברך אתכם לעמוד הטוויטר הרשמי של וושינגטון בעברית. מקווה שתהנו, כל התוכן כאן יהיה בעברית רק בשבילכם. אוהב אתכם המון, נשיקות".

יש לציין שאבדיה צפוי לערוך הופעה ראשונה במדי הוויזארדס בלילה שבין ראשון לשני, אז וושינגטון תערוך את משחק ההכנה הראשון שלה לעונה נגד ברוקלין. לפי המאמן סקוט ברוקס, אבדיה מתוכנן לשחק כ-20 דקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי